2010 Syysnaperot ja Uusi Vuosi 2011 ~Tammikuu~

No joko mä ehtisin raapustaa teillekkin, ihanaiset palstakaverit!
Nyt on hoidettu kiukkuinen vauva untenmaille, koulutyö, ruokahommat ja aviomies.;)*ihastuu*


Täällä mitään uutta- perussettiä ja inhottavaa pikkulentsua kokoajan päällä. Murr- ei pääse pelaa lätkää..
Pikkusen yöt on menny tutin suuhun laittamiseksi tai syöttämiseksi..tarjoan aina tuttia vähintään 2* ennen kuin "uskon", että on nälkäinen.. Ei kamalan kivaa, mutta kyllä mä elän, kun saan aina kun tarvitsen, unta päikkäreiden muodossa.
Koulu sujuu kivasti ja sitten maalis-huhtikuussa alkaa ne kovemmat ajat, kun mun pitää ihan koululle saakka raahautua säännöllisesti..
Kesällä jatkan opintoja, jos vaan haluamani opintokokonaisuus järjestetään.
Sen voin kyllä allekirjoittaa, että ei ole tehokkaampaa ajankäyttäjää kuin pienten lasten äiti!

Nii ja sellainen, että varasin ja maksoin maaliskuussa hotellin Helsingin keskustasta kahdelle (kylpyamme ja king size bed..) ja varasin yhden entisen kollegan uudesta ravintolasta pöydän mulle ja miehelle. emoticon


Pikatsu: Siellä sitten semmoiset fiilarit- en tiedä, kumpi pitäisi todeta "Otan osaa" vai "Onnittelut", joten komppaan sua- järkyttävää! Eiköhän se siitä tasaannu toikin...

tinztinz: Eikö olekkin snadisti ärsyttävää, kun ihmiset ovat joskun niin yltiöpositiivisia- ja antavat vinkkejä sinun tulevista muuttuvista mielipiteistä? Eihän ne mitään pahaa sillä tarkoita, mutta kuitenkin..
Mikä oli leffa, jonka kävitte katsomassa?

Mamma ja tinztinz: Vai hampaita sitten- sehän sitten varmaan vaatii äideiltä taitoa olla ilman unta- voimia!!!

Mamma: Ihanat synttärit sulla!

: Pääsisinkin pelaamaan, mutta ei- täällä tota samaa ihmeflunssaa, josta Mamma mainitsi, nyt kohta viikon ollu päällä. MRRRR.
Mikämikä sinua riepoo?

Purri: Sehän voi olla, että niitä menkkoja ei sitten kuulu lainkaan. *vinks vinks*
Ja noi sun hermot- kiesus! Arvostan.

Maya_L: (outoa sanoa) Onnittelut kun työ meni sivu suun!
Onpahan selkee meininki sitten ja parasta, ettei sinua nyt jää kaivelemaan, että mitä jos olisinkin hakenut..
Sielläkin hampaita..voimia vähäunisuuteen!

Milamariaa: No niin- sieltä ne vanhat "taidot" muistuu mieleen ja kieleen!KännissäHihi
Oliko hauskaa?
Ja juu, täällä on jo jonkinaikaa pungettu istuma-asentoon, mutta toistaiseksi ei istumaheijasteet ole aktivoitunut..

Maru: Mä olen kateellinen tuosta teidän reissusta!
Noista lennoista ja matkustamisesta lasten kanssa; yleensä vanhemmat ressaa ihan liikaa ja iloksensa huomaavat, että hommat sujuu kuitenkin suht mutkattomasti reissussa, kunhan vaan muistaa pitää kiinni rutiineista matkallakin.


Mutta ny mulla palo punajuuret pannuun ja se ottaa mua  pannuun ja käyn laittamassa kahvia valumaan pannuun, jotta MOIKKA.Vilkuttaa
 
Maanantaita!

Juups vauvakuume hieman hellitti (muttei poistunut kokonaan ) kun kävin lueskelemassa tän vuoden helmikuisten ja syyskuisten juttuja. Kivasti muistui mieleen ne alku-ja loppuraskauden ihanuudet.  Lääkettä oli myös ukon viikonlopun käytös. Jätkä vietti koko viikonlopun autotallissa(siis sitä rakentamassa) vaikka mun vanhemmat oli kyläilemässä. Kaiken huipuksi lauantai-iltana oli sinne pyytänyt kavereita auttamaan (ryyppäämään). Hieman eilettäin avauduin aiheesta!

Mamma: Kivat synttärit!

Milamariaa
: Mukava kuulla et meni biletykset hyvin. Vau ja jaksat vielä kestoillakkin!

Purri: Sinulla on kyllä pitkä pinna ukkos kanssa. Melkein kateeksi käy, tää ei nimittäin sulattais mitenkään tuommoista käytöstä et yö ollaan pois ilmoittamatta!

Mymmeli:
Hyvä et pojalla silmä parempi!

PÄ:
Täälläki haaveillaan uudesta telkkaritasosta ja vitriinikaapista mut kun ei oo just nyt varaa. Näin muuten sen Jyskin mainoksen ja ne tuolit on aikas makeita!

Tinztinz: Sun kantsis varmaan jutella tosta synnytyksestä jonkun kanssa ettei jää traumaa.

Kaika: Toivottavasti siellä flunssa hellittämässä!

Istuminen: Täälläki sylissä pungerretaan kovasti istumaan mut sitterissä ei vielä.

Täällä harjotellaan kovasti kääntymistä ja ryömimistä. Jalat vispaa siihen malliin et liikkeelle haluttais mut toi yläkroppa painaa viel liikaa. Harmittaa sit vietävästi ku eteenpäin ei pääse. Nyt menee leikkimatolla hermot niin täytyypi lähteä kaveriksi.
 
Kaika... joo se on ihan sairaan raivostuttavaa...joskus tekis mieli lyödä sitä yltiöpositiivista ihmistä:D

Veijarit käytiin katsomassa ja täytyy sanoa että odotin paaaaaljon enemmän mutta katsottava se kyllä oli.... Mulle vaan iski sellanen synnyttäneen vaiva siellä, ihan yhtäkkiä tuli aivan jumalaton kusihätä ei pystynyt istumaan enää sekunttiakaan ja juosten vessaan...mun tuurillahan siellä oli vain ja ainoastaan kilometrin mittainen jono, tai siltä se ainakin tuntui...

juttelemisesta...niinh...no aika avoimesti mä siitä olen erinäisten ihmisten kanssa jutellut, mutta ei oikein tuota tulosta...samat fiilarit niinkuin jatkuu vaan. välillä kuitenkin paremmalla fiiliksellä ja välillä huonolla.

Istumisesta... meillä yritetään myös selinmakuulla välillä pungeertaa istumaan....kauhee ähkiminen ja toinen pääse ehkä 4cm maasta ylös:D
 
Vauvakuume: periaatteessa joo.. Mutta joka kerta, kun ajattelen raskauspahoinvointia, niin se häviää :D

Opiskelut: laitoin just viikonloppuna opinto-ohjaajalle viestiä, että josko sitä voisi kesällä tehdä koulujuttuja kanssa.

Kaika: todellakin tehokasta ajankäyttöä :D Ollaan me koneita..

Argh.. meillä ei nukuta, ei olla nyt nukuttu yöllä eikä päivällä, kun 1h pätkissä kahtena edellisenä yönä. Nytkin sain just nukkuun, niin siellähän tuo huutelee. Ja mies tulee kohta kotiin huokailemaan ja valittamaan, kun vauva pitää meteliä ja yölläkin. Just nyt en jaksa.. Toivottavasti ensi yö on parempi. Siis viime yönä ainakin vaivana oli vatsa, kun kakkasi sitten kello 2 laitamyötäsen. Kakkahan meille tulee nykyään joka toinen päivä, mutta oon ihan tyytyväinen tähän rytmiin. Mutta voisi kakata päivällä, niin olisi kivempi siivota.

Täytyypi mennä pelstamaan neiti, kun kitinä alkaa yltyä itkuksi, eikä ilmeisesti sitten aio nukahtaa uudelleen..

Ehkä sitä joskus vielä ehtii kommentoida jotakin. Tuntuu, että viimeisen viikon oon jotekin ollut enemmän sidottu tuohon vauvaan ku koskaan aikasemmin. Meillä, kun aletaan vierastaan ja koko ajan pitää olla näköpiirissä. Hoitaja oli viime pe 1h Mathildan kanssa ja kun tulin takaisin, niin neiti huusi, ku hyeena eikä rauhottunut edes saatuaan tissiä, vaan vasta, kun oli ollut sylissä sen 1h. Hoitopöydälläkin tuli itku ja vaan syli kelpasi. Hohoh..

PÄ: kiva, että pääset. Meen ainakin syömään ennen sitä leffaa, kun tullaan jumpasta sinne suoraan.. Tuuksää?
 
Hohhoijaa.. Uus viikko taas alkanut..

Eilen kävin siellä zumbassa ja kuolema oli tullaemoticon
Ihan kivaa oli ja hiki lensi.
Tänään sitten 2,5h kampaajallaemoticon
Nyt on uusi väri päässä. Aika heikosti näkyy noi "raidat" mutta nätti tuli. Oli kyl aika töykee kaupan värejä vastaa. Teki mieli sanoo että mulla ei oo varaa hyppii kampaajalla ja laittaa mitä 130e maksaa kestovärjäys.
Mut kyl se sitten oli jossain kohtaa mukavakin. Sain mä kahvia sentää, kun 30min istuskelin tuolissa.
Siinä selailin sexy hair tuotteita ja siellä oli jotain hiuspuuteria.
No kampaaja laittoi sitä ja on muuten hyvää tököttiä. Ei yhtää semmoinen tahmanen jälkitunne kuin lakas tai vahas.

Aikamoisen jutun on Purrin mies tehnyt ja nostan hattua sun hermoille.

Meillä tahdotaan vähän välii istumaan ja kyl me naurettiin Ikeassa tänään, kun neiti on vähän liian pieni syöttötuoliin vielä.

Thilduska: Toivottavasti pääsette miehen kanssa tai sä yksinkin jossain käymään ilman neitiä ja ettei tulis niin kamalat ikävä kohtaukset.
Meillä muuten varmaan otetaan se mallasuute käyttöön, jos ei ala Aadan vatsa pelaamaan kunnolla. Katellaan vielä jonkun aikaa, kun nyt taas tullut vähän kakkaa, mutta silti on vatsa kovalla.

Nyt on molemmat lapset unte mailla ja mä nyt annoin periksi esikoiselle ja annoin nukkuu mun vieressä. Mies on yövuorossa ja aamulla noustaan toivon mukaan ajoissa ylös.
 
No niinpä niin. Väärinhän se meni. Tais tulla mammalle multa viesti :D
En ole tänne uudelle sivustolle kirjoitellut koska käyttäjätunnukseni ei ole kelvannut jostain syystä. Olen kovasti teidän muiden juttuja lukenut ja halunnutkin vastailla mutta tosiaan eipä ole toiminut kun vasta nyt. Mutta jospa nyt toimisi ja pääsisin viestittelemään taas :)
 
Takaisin
Top