2 valkoista viivaa?

Tyttö vai poika?


  • Kaikki äänestäjät
    3

PriscillaMama

Vasta-alkaja
Tietääkö kukaan mitä noi kaksi valkosta viivaa on?! :)
Viikko sit yksityisellä sanottiin että poika, tänään oli niskapoimu-ultra eikä lääkäri sanonut mitään sukupuolesta mutta jäin miettimään noita viivoja.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    451.2 KB · Katsottu: 115
Olen tehnyt erään artikkelin/tutkimuksen pohjalta empiiristä tutkimusta ultrakuvista, ja kyllä vain tytöt ja pojat ovat hyvin erilaisia. :)
Olin melko varma, että meillä on poika tällä kertaa, ja niin eilinen rv16 tehty ultrakin sanoi. :wink
 
Onko sullakin laskettu aika siis toukokuussa 2015? :)
Eka lapsi ja oon tosi innoissani. Haluisin ostaa kaikkee mut en uskalla ku en tiedä sukupuolta enkä haluis ostaa vain valkosia ym. Tosiaan kun yksityisellä lääkäri sanoi itsevarmana poika, jäin miettimään että miten se oli niin varma kun eikö tässä vaiheessa ne näytä niin samalta!(nyt oon rv13)
 
Mä luin jostain että sukupuolen vois nähdä ultrassa jo 14. raskausviikon lopulla eli 13+ viikoilla.....:rolleyes:
 
Mitään en asiasta tiedä tai ymmärrä, mutta noi valkoiset viivat näyttäisivät samanlaiselta kuin muut luut (esim. selkäranka. Voisiko olla häpyluu sitten. Mene ja tiedä. Häpyluu on toki pojilla ja tytöillä yhtälailla, eli sen puoleen jos tuo on luu, ei se sukupuolen määrittämisessä kai jeesaa.
 
Sori mamsi olin sulle laittanu jonku ihme arvostelun vahingos, tammost taa on ku puhelimella selaa kirjottelee.
 
Mää kävin tänään vk 15+0 ja kovaa väitti ettei vielä voi mitään nähä. Vaikutti kyllä aik vanhanaikaselt se nainen vaikka muuten mukava onki.

Kiva linkki. harmi että missään kuvassa mitä saatiin mukaan ei tainnu oll tota alapäätä niin tarkasti.
 
Takaisin
Top