..

Epäsäännölliset kierrot on raastavia, varsinkin meille, jotka haluamme lasta. Kuitenkaan jos testit ovat näyttäneet negaa, oireet voivat olla ylikorostuneita vauvakuumeen vuoksi. Ainakin mulla näin ollut - kierrot 34-80-70-29-30 tyylillä ja viimeisin 44 ja oireita oli jos jonkinmoista, negaa tuli ja kp44 oli viimeinen kiertopäivä.

En halua lannistaa, enkä mollata, mutta käy lääkärissä noitten epäsäännöllisyyksien vuoksi, varsinkin jos vauva on toiveissa ja yritystä haluaisi. Itse olen menossa kunhan ajan saan varattua. Yksityiselle itse menen tosin, viimeksi julkisella en saanut minkäänlaista apua. Teroluteja on suositeltu ja ne ilmeisesti olis ratkaisu säännöllistämään kiertoa.

Kovassa vauvakuumeessa kroppa saattaa tuoda oireita tai itse kun tarkkailet oireita, niin ne ovat voimakkaampia, enkä sano että päässä olisi vikaa - näin se vaan menee... Itsellä luottamukset oireisiin meni nyt, sitten uskon oireisiini ja kuukautisten myöhässäoloon vasta kun positiivinen testi on kädessä. Odotan vähintään viikon oletetusta kuukautisten alkamispäivästä ja sitten testaan, mikäli nega, toinen viikko. Jos silloinkin nega, pari viikkoa ja eiköhän ne menkat sieltä tuu jos on tullakseen. Sitten joskus. Mulla raastavin se 80 päivän kierto... hyh, ei kyllä toivois kellekkään sellasta. Tsemppiä ja plussapuhuria sinne! :)

Takaisin