1-vuotiaat elokuiset

Tweety

Näppärä viestien naputtelija
Tänne voisi synttärisankareista kertoa 1-vuotisneuvolan strategiset mitat ja opitut taidot. Voidaan laskea hampaat ja sanavarasto ja tietty ihanaa jos saadaan viestiin synttärisankarin kuvakin =)

Meillä on vielä melkein kuukausi synttäreihin, mutta eikös heinäkuullakin syntynyt jo useampi lapsonen? Miten vuosi on voinut mennä näin nopeasti?
 
Villi veikkaus, että Siina on tänään synttärisankari, onnittelut siis Siinalle! (ainakin ticker ilmoittaa, että Siina olisi 1-vuotias, tuskin mä montaa päivää ainakaan oon myöhässä..)

Meilläkin on synttäreihin vielä vähän aikaa, mutta tarjoilut ynnä muut suunnitelmat on jo pitkällä.. Vieraatkin on lähes kaikki jo kutsuttuna, etteivät vaan mene sopimaan mitään muuta kyseiselle viikonlopulle..
 
Onnittelut Siinalle täältäkin! :) vaikkakin päivän myöhässä, mutta ehkä teillä juhlitaan vasta tänään..?

 
Onnea Siinalle! :)
Ja eikös Sme:n poika ole jo viikon ollut yksivuotias. Näin muistelin. Onnea myös hänelle! :)
 
Voi iso kiitos onnitteluista! Siina tosiaan tuli jo perjantaina mahtavaan 1- vuotiaan ikään! Iso tyttö. Synttrit vietettiin eilen vaikka lauantaina jo piti. Mut mä en pystyny. Enkä olis pystyny sunnuntainakaan ellei olis tuota kullakallista mummua, joka huolehti suurimmasta osasta tarjoilua ja siivousta. Nyt aamusta vähä paree olo ja Siinaki kattoo teletappeja.

Ajatus katkes välillä ihan tyystin ku olen puhunu välillä tunnin puhelimes. Laittelen myöhemmin Siinasta kuvaa ja jotain laittelen mitä se mummu siihen pitopöytään oli laittanu. ihan tyytyväinen olen ekoihin syntäreihin vaikka mielelläni olisin ne ihan ite järjestäny. Mut ny ei pystyny nii ei voinu mitään.
 
No siitä onkin aikaa kun olen tänne kuvaa laittanut. Mutta tässä olisi meidän 1-v ihanuus


Jahaa!!! Siis ei enää ollenkaan sitä ihme pitkää litaniaa mikä ja kuvan osotteen kopiointia mitä aiemmin piti. Mut ny tiätty mun kaikki tiedostot on liian isoja. No ihme kyllä tein jotain ja sain laitettua. Hah!!
 
Mulla ainakin kuvan lisääminen onnistui niin, että klikkasin tohon image manageriin, sit yläreunasta upload, ja sit valitsin koneelta kuvan. Siinä on joku kokorajoitus, joka ei saa ylittyä (aika usein kokorajoitus on 200 kb, mut en mee vannomaan tässä tapauksessa). Sen jälkeen valittu kuva ilmaantuu tohon image manager -ikkunan oikeaan reunaan, jonka jälkeen vaan painetaan tota insert-nappulaa.

Jos nettisivulta haluaa liittää kuvan, niin siitä en sit tiedä mitään
 
Voi vitsit mikä ihanuus tuo teidän neiti!! Ihan sydän sulaa emoticon
Tuo asu on kyllä täydellinen synttäriasu. Mulla on muuten vieläkin ne 1v. vaatteet hankkimatta...
 
Toi puku on ihan perintöä serkkutytöltä. Eli ei tarttenu ite edes ettiä . Se huono puoli siinä vaan oli et helma oli liian pitkä konttaamiseen..... Se oliki sit suurimman osan aikaa pinnillä kiinni kauluksessa, helma nimittäin . Ja iha kuulkaa henkka ja maukka plaatua. Luin niska läpykkeestä ;). Mut ihana oli varsinkin tuo hattu.

Nii niitä tarjottavia oli ite tehty täytekakku joka oliki koristeltu naapuritontilta kerätyillä vadelmilla ku sen mun TK reissun takia lauantai kauppa jäi vähä myöhälle ja mansikat oli kaupasta loppu ja ne irtomyyjät olivat laittaneet luuku kii. Nih maistuihan se kakku vadelmillakin. Sit ainoa muu mitä ite tehtiin oli pikku pizzat. Meidän iskän ohjeen mukaan pohja ja sit vaan sekotettiin isossa kulhossa kinkkua, tonnikalaa, ananasta ja juustoraastetta + vähä pizzamaustetta. Sit vaan pienien pizzataikina levyjen päälle lusikalla klöntti sitä kaiken kattavaa päällistä ja hyvää tuli. Oli helppo ja nopee. Sit oli ihan käupan pakastealtaasta korvapuusteja, daimkakkua, keksejä, sipsiä, vaahtokarkkeja Limua, kahvia ja teetä. Tarkotus olis olli ite leipoa jotain piirakkaa ja mokkapaloja vielä mut jäipä tällä kertaa tekemättä. Ihan hyvin meni näin ja onnellinen olo ku ne on nyt ohi. Mukavaa oli ja Siinakin tuntui viihtyvän hyvin. yhtään kitinää ei ollu ku oli nii paljo katteltavaa ja herkkujakin sai maistaa .
 
Onnittelut Aamun pojalle syntymäpäivän johdosta! :)

Seuraavat synttärit onkin sitten varmaan Suomessa ;)
 
Voi kiitos kaikille muistaneille! emoticon
Päivänsankari varmaan sanoisi myös "tss" eli kiitos ellei olisi untenmailla. :)
Meillähän ei siis juhlia ollut, ja mieskin oli ilta seiskaan asti töissä. Mutta käytiin me sen jälkeen ravintolassa syömässä, muttei saatu sitten kakkua enää mistään, kun oli niin myöhä.
Huomenna kakulle, tulee vieraita Bangkokista ja jopa Australiasta asti. :)
Harmittavan vähän tuli otettua valokuvia tänään, höh. Tässä yksi.

Muoks. Aloittajan viestin uudelleen luettuani.... strategisia mittoja ei ole, mutta aion mennä johonkin paikkaan mittauttamaan pojan. Hampaita on 5 ja sanoja hmm..."äiti" ja "isshi". Tänään, siis juuri tänään, poika uskaltautui isse isseksein ottamaan muutaman askeleen. Kyllä se taitaa päälle metrin osata kävellä hih.
Lisäys: 4.8.käytiin vastarannan kiiski mittaamassa... 9,6 kg, 74 cm about :)
 
Ihanan iloinen synttäripoika!

Mutta Aamu, mikä teidän pojan nimi on? Pisti silmään kun kukaan ei onnitellut nimellä, ja hetken mietittyäni tajusin, etten itsekään tiedä hänen nimeään?

 
Tweety, en minä ole tainnut sitä koskaan paljastaa

Muoks.ja p.s. Sanokaa vaikka Unskiksi, niin minäkin joskus :D
p.s.s. Nimi ei ole Unto tai muu U:lla alkava :D :D
 
Minäkin mietin Aamun pojan nimee kirjottaessa tuota onnittelu-viestiä mut sit aattelin että en kehtaa edes kysyä jos Aamu ei sitä halua paljastaa. :)
 
No sehän selittää

Mä en vaan aiemmin kirjoittanut onnitteluviestiä kun jotenkin tuntui epäkohteliaalta laittaa ilman nimeä emoticon
 
Takaisin
Top