1 seula

Vauveli, ihanaa että teilläkin oli kaikki kunnossa [:)] Meidän tirriäinen taisi olla vajaat 5cm päästä peppuun, oisko ollut 49mm. Ultrassa oli viikot 11+5. Nt oli 0,5. Hitsi, en tullutkaan muuten ajatelleeksi että kokonaisuudessaan vaavi tosiaan on jo kymmenisen senttiä pitkä [:D] voi hurja, sehän on jo iso kuin mikä!!!
 
Laitanpa tähän otteen toisaalle kirjottamastani ultrakuulumisiksi.

Siellä sätkytteli pikku-kaveri ja sydän jumpsutti. Mies meni ihan höpöksi jälkeenpäin, sanoi että olo oli kuin humalaisella. Kait se nyt sitten konkretisoitui rysäyksellä. Sanoi ultran aikana jotta sähän oikeesti sit oot raskaana etkä pläski. Jep,jep mitähän ultran täti mietti. Saatiin kuvata videolle heiluttelijaa kun täti oli ottanu mitat yms. se selostus olis ollu kiva saada mukaan, mutta ei kai halunnu omaa ääntään nauhalle, pari tulostettua kuvaa saatiin myös. Mitaksi saatiin 7,2cm ja pään mitan kanssa yhdistettynä koko vastaa laskettua aikaa 28.4. jota itse olin ajatellut, kun taas neuvolasta antoivat 1.5. Eipä se nyt siitä kummemmin muuttunut, tulossa on. niskapoimua oli 0,75mm ja verikokeiden kanssa tulokseksi saatiin: ei riskiä. Hyvä, hyvä.
Minulla nyt siis viikkoja 14 tasan vaikka toi lilypie näyttää muuta.[;)]
 
Eilen oli se eka ultra :) Siellä se pikkuinen köllisteli ja tippahan mulle tuli linssiin. Viikkoa pitemmällä ollaan kuin mitä ensin laskettiin. 17.5 on nyt sitten uusi laskettu aika [:)]
 
Kyllä täälläkin sitä ekan ultran vahvistusta raskaudelle odoteltiin!
Oireet kun on olleet turhan vähäiset eikä mahakaan ole juuri kasvanut...

Kauheesti jännitin aamusta ja tarttui varmaan lapseenkin, kun niin levottomasti pyöri! Minun rauhoituttua, asettui asukaskin.
Kuvan laatu oli aika huono, mutta näkyihän ne tärkeimmät! Vinhasti pompotti sydän! [:D]

Keskenmeno sotki sen verran viikkojen laskua, että siistyi peräti 10 päivällä.
Uusi LA 17.05.10
Verikokeetkin menee sitten uusiksi D.S. riskin tarkistamiseen... Kun ei ollutkaan 9 vk, kun ne otettiin.

Kellekään ei olla silti vielä kerrottu! Ollaan vähän taikauskoisia... Edellinenkin meni kesken... Aijemmin tosin.
Nyt oli jo vaikeuksia olla hiljaa!
Varsinkin, kun kaikki tietävä (ja kaikkeen sotkeutuva) anoppi ilmoitti kovaan ääneen minun laihduttavan! Mistä lie taas päähänsä saanut...
Meillä on vain terveelliset elämäntavat, aivan päinvastoin kuin hänellä.
Oli taas pokassa pitämistä!

Kerrotaan kai sitten samalla, kun ilmoitetaan että mentiin salaa vihille!
Isoja häitä ei tule ja jo miehen eronneiden vanhempien saaminen sovussa yhteen paikkaan on lähes mahdotonta... Toinen vaihtoehto on ilmoittaa isänpäivänä. Onnea vain tuleville ukeille!
 
Ensimmäinen ultra takana ja aivan ihana fiilis [:)]
Siellä pikkusen sydän hakkas hirmusta vauhtia. Ensin köllötteli kaikessa rauhassa, kunnes huomas, että nyt on kyllä jotain meneillään ni johan se alko siellä tanssahtelemaan ja huiskuttelikin äitille ja isille. [:D] Pitihän sitä muutama kyynelkin tirauttaa, kun niin olo helpottui, että siellä todellakin pikkunen mönkii ja voi hyvin.

Laskettuaika heitti parilla päivällä, joten sitä ei alettu muuttamaan suuntaan eikä toiseen. Vauva saatiin hyvin kuviin vatsanpeitteiden päältä, joten vaginaalisesti (kuten siellä ilmaistiin) ei tarvittu tutkia. [:D]

Mieskin on nyt ihan täpinöissään, kun näki pikkusen ekaa kertaa. Nyt hänkin osaa ihan kunnolla olla mukana näissä mun jutuissa, kun näki että siellä tosissaan pieni ihminen kasvaa ja kehittyy. [:)]
 
Meillä oli tänään nt-ultra!
Ultrattiin vatsan päältä, ja siellä se kaveri potkiskeli ja heilutteli meille! [:)]
Sydän löi ihanasti. Nt oli 0,8 ja pituutta kaverilla oli hurjat 4,2 mm! Vastaa siis 10+6 eikä 11+5 niin kuin menkkojen mukaan rv:t olisi. Laskettuaika siirtyis näin ollen 29.5. Mutta kätilö ei halunnu sitä kumminkaan siirtää, vaan antoi olla nykyisellään.
Oli kyllä todella huojentavaa ja ihanaa nähdä, et kaikki on kunnossa! [:)] On nyt niin onnellinen olo, ettei tiedä miten päin olisi! Mieskin oli yhtä hymyä [:)] IHANAA!
 
Meillä käytiin 2 kertaa tuossa ekassa ultrassa sillä ilmeni että onkin 2 viikkoa odotettua pienempi. Joten la muuttui niin että on jatkossa 31.5. Saa nähdä sitten että syntyykö touko- vai kesäkuussa.
Niskaturvotus oli 0,7 ja verikokeet oli normaalit. Ekassa ultrassa saatiin 3 kuvaa ja seuraavalla kerralla 8 kuvaa =D Joten meillä noita kuvia kyllä löytyy. Pikkanen sai hikan toisella ultrakäynnillä ja voin sanoa että näytti todella lutuiselta. Neuvolassa kun käytiin tällä viikolla jo toisen kerran niin sydänäänet olivat normaalit. Sisäelimet pikkuisella on kehittynyt hyvin ja toimivat normaalisti. Meillä pikkanen tykkää liikkua todella paljon ja liikkeet ovat sulavia. Kaikki on oikeilla paikoillaan ja varpaitakin löydettiin molemmista jaloista 5 =)
 
Takaisin
Top