1. luukku

Tänä vuonna ei omaa joulukalenteria olekaan, mutta lapsi avasi taas jotain herkullista oreo-kalenteristaan.
 
Kalenterin luukut availin jo marraskuun synkkyyksissä. Teekalenteri oli siihen oikein hyvä. Monta mukavaa hetkeä jo silloin.
 
Tarkoitus oli, että jokaiseen luukkuun kommentoitaisiin siihen aiheeseen liittyen, joka on siinä luukussa ollut teemana. Esim. tässä ensimmäisessä että mitä löytyi tänään joulukalenterin luukusta. :) Käyn vielä tekemässä tarkennuksen kisaohjeisiin. :)
Ei kaikilla ole kalenteria. Ja noi hymiöt oli järkkyjä :D
 
Minulla ei ole kalenteria, mutta lapsilla on. Pienemmällä Moo Free maidoton suklaakalenteri, isommalla Kinderin kaikkein isoin kalenteri. :Grinning Face With Smiling Eyes: Isoäidille hankittiin lakusuklaakalenteri.

Esikoinen sai tänään luukusta 2 kinder-minimunakarkkia, pienemmällä suklaapalassa oli tänään pupun kuva.
 
Monella on herkkukalenteri. Melkein alkaa kauttaan etten sellasta ole itsekin hankkinut. Tykkään yllätyksistä. Ja vihreät kuulat rasia ei vastaa sitä vaikka sieltä yhden kuulan söisi per päivä. :D
 
Mulla ei tänä vuonna ole mitään joulukalenteria. Yleensä meille on jostain kulkeutunut joku kuvakalenteri, mutta tänä vuonna ei, eikä sitten tullut vartavasten hankittuakaan. Suklaakalenterilla en olisi nyt tehnyt mitään, kun nyt raskausaikana ei suklaa ole maistunut (ei myöskään tee, eikä puuro, mutta ne kalenterit saa kyllä pisteet multa!) ja krääsä-kalentereita en halua.
 
Mulla ei ole joulukalenteria ollenkaan, kun en tykkää perus suklaajoulukalentereiden suklaasta ja en ole halunnut panostaa joulukalenterin ostamiseen. Tätä joulukalenteria seuraan mielellään. Mukava tarina.
 
Takaisin
Top