Aaltokukka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Tammikuiset 2025
Helmikuiset 2025
Paperilumihiutaleet 12
Kuusi pahviputkesta ja paperista 8
Tonttu huovasta (parta pumpulista) 7
Kartonkitonttu 11
Paperiketju kuuseen 10(+1)
Paperinen tähti 11
Joulukortti 16
Tuikkukipon maalaus 7(-2)
Koristepiparit taikataikinasta 13
Punottu sydän paperista 6
Taapero kun osaa jo kätevästi pyörittää paperisuikaleita "rullalle". Niitä olen sitten nitojalla lukinnut ja yhdistänyt sitten vähemmän perinteiseksi kuusen ketjuksi, niin tiedätte miksi tuota paperiketjua nyt plussaan.
Oivaa ketjumateriaalia saatiin tänään sen meidän toiminnallisen kalenterin myötä, kun taaperon kanssa käytiin SRK:n diakonin luona mun mieltä painavista asioista puhumassa. Hän siinä sitten keskustelun lomassa kaiveli esille taaperolle värillistä kopiopaperia piirustuspaperksi, joihon tulikin lyijykynälllä kauniita viivoja. Niistä tehdään sitten huomenna ketjua...
Kuusi pahviputkesta ja paperista 8
Tonttu huovasta (parta pumpulista) 7
Kartonkitonttu 11
Paperiketju kuuseen 10(+1)
Paperinen tähti 11
Joulukortti 16
Tuikkukipon maalaus 7(-2)
Koristepiparit taikataikinasta 13
Punottu sydän paperista 6
Taapero kun osaa jo kätevästi pyörittää paperisuikaleita "rullalle". Niitä olen sitten nitojalla lukinnut ja yhdistänyt sitten vähemmän perinteiseksi kuusen ketjuksi, niin tiedätte miksi tuota paperiketjua nyt plussaan.
Oivaa ketjumateriaalia saatiin tänään sen meidän toiminnallisen kalenterin myötä, kun taaperon kanssa käytiin SRK:n diakonin luona mun mieltä painavista asioista puhumassa. Hän siinä sitten keskustelun lomassa kaiveli esille taaperolle värillistä kopiopaperia piirustuspaperksi, joihon tulikin lyijykynälllä kauniita viivoja. Niistä tehdään sitten huomenna ketjua...
Muokattu viimeksi: