🎄🎄🎄 3. Luukku 🎄🎄🎄

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Olin Petteri Punakuono! 😁 Ja siitĂ€ kyllĂ€ tykkÀÀnkin, iloinen ja hauska joululaulu, josta tulee aina hyvĂ€ fiilis. Toisaalta vastapainoksi tykkÀÀn kyllĂ€ myös vĂ€hĂ€n surumielisemmistĂ€kin joulubiiseistĂ€, esimerkiksi SydĂ€meeni joulun teen on oma ikisuosikki đŸ©·

PidÀn joululauluista, joissa kerrotaan Jeesus-lapsesta. Ne koskettavat minua pimeÀssÀ maailmassa ja antavat toivoa. Saman rauhan ja toivon haluan vÀlittÀÀ omille lapsilleni. Rauhallista joulua kaikille.

TĂ€llĂ€ hetkellĂ€ raskasta joulua kappaleet ovat sekĂ€ minun ettĂ€ myös taaperon suosikkeja. Saas nĂ€hdĂ€ miten meidĂ€n kuuloluiden aiheuttamat reaktiot nĂ€iden mieltymysten osalta tĂ€ssĂ€ pĂ€ivien kuluessa kehittyy. 🍀
Tiptap, tiptap tipetip tapđŸ€«

PitÀÀkin muistaa opetella noita lasten joululauluja taas, kun kaksivuotias on nyt hirveĂ€n innostunut laulamisesta. VielĂ€ ei kaikkia sanoja tutuistakaan lauluista muista, mutta ne mitkĂ€ muistaa, laulaa kyllĂ€ innoissaan mukana. 😍 Ja Ă€itiĂ€ voi kĂ€skyttÀÀ laulamaan vaikka koko pĂ€ivĂ€n. đŸ€­

Me yritimme opetella tÀnÀÀn sitÀ tiptap- laulua esitys kuntoon kun kummitÀti oli kylÀÀn tulossa. No, aivan tavoitteeseen emme pÀösseet vaan hauskaa oli ... Hiipiminen on taaperon suuri bravuuri!
Toimintakalerissa hyödynsin kummitĂ€din villakoiraa. Suurella ylpeydellö taapero sitĂ€ aivan yksin pleksillĂ€ sisĂ€pihalla kĂ€velytti nelijalkaisen kuuliaisesti seuratessa kummitĂ€din kĂ€dessĂ€ piilossa ollutta nakkia!đŸ€«đŸ€Ł

Mun lemppareita on Rajattoman esittÀmÀ Tonttu, Suvi TerÀsniskan Avaruus, Michael Bublén joululaulut, Antti Tuiskun LÀmmin lumi peittÀÀ maan, Sylvian joululaulu ja Varpunen jouluaamuna.

MinÀ rakastan joulua, mutta joululauluja kuuntelen kyllÀ hyvin vÀhÀn. LÀhinnÀ lasten kanssa Fröbelin palikoita, sit se joulupukin töissÀ on meillÀkin hitti ollut.

Mullakaan ei toiminu se testi, mut lapset oli reipas tanssin tuiske tonttuja.

On villiĂ€ melskettĂ€, helinÀÀ, helskettĂ€ pienten tiukujen, On korvia, tassuja, pulleita massuja, hĂ€ntiĂ€ vilisten. 🙈

MĂ€ tykkÀÀn iloisista joululauluista, liian moni suomalainen joululaulu on tosi masentavaa kuunneltavaa đŸ«ą
Miulla on tĂ€mĂ€ aivan sama! PitÀÀ olla sellainen iloinen ja menevĂ€ meininki, ettĂ€ tekee mieli alkaa tanssimaan. 😄 Suomessa on joko lastenlauluja tai hartaita. On niitĂ€ hartaitakin ihana joskus kuunnella, mutta pidemmĂ€n pÀÀlle vĂ€hĂ€n masentavaa. 😅

Me ollaan tĂ€nÀÀn kuunneltu tĂ€n innostamana Spotifyn joululaulu listoja, mut melkein pitĂ€is kerĂ€tĂ€ ite lista, kun tuntuu et nuo kaikki lapsille suunnatut, eli iloisia/meneviĂ€ lauluja sisĂ€ltĂ€vĂ€t soittolistat, on puoliksi tĂ€ynnĂ€ kuorolaulua. Siis onko edes olemassa karmeampaa musiikkia kun noi vanhat lapsikuoro laulut. 🙈 Oon sitĂ€ mieltĂ€ et niistĂ€ on eniten iloa niille itse tekijöille, joille se levy on varmasti ollu mahtava kokemus, mut tÀÀllĂ€ ainakin heti skipataan ne. 😅

Me ollaan tĂ€nÀÀn kuunneltu tĂ€n innostamana Spotifyn joululaulu listoja, mut melkein pitĂ€is kerĂ€tĂ€ ite lista, kun tuntuu et nuo kaikki lapsille suunnatut, eli iloisia/meneviĂ€ lauluja sisĂ€ltĂ€vĂ€t soittolistat, on puoliksi tĂ€ynnĂ€ kuorolaulua. Siis onko edes olemassa karmeampaa musiikkia kun noi vanhat lapsikuoro laulut. 🙈 Oon sitĂ€ mieltĂ€ et niistĂ€ on eniten iloa niille itse tekijöille, joille se levy on varmasti ollu mahtava kokemus, mut tÀÀllĂ€ ainakin heti skipataan ne. 😅
Kannattaa 😅 mĂ€ oon oman joululistan tehnyt jo monta vuotta sitten, mitĂ€ vuosittain pĂ€ivittelen. Vois kyllĂ€ tehdĂ€ lapsillekin oman listan!

Kannattaa 😅 mĂ€ oon oman joululistan tehnyt jo monta vuotta sitten, mitĂ€ vuosittain pĂ€ivittelen. Vois kyllĂ€ tehdĂ€ lapsillekin oman listan!
MinĂ€ oon tĂ€nĂ€ vuonna miettinyt, ettĂ€ pitĂ€isi tehdĂ€ myös se lastenlista! Miulla on yksi joululaululista Spotifyssa ja siitĂ€kin olen miettinyt, ettĂ€ se pitĂ€isi melkein jakaa kahtia sellaiseen menevÀÀn hyvĂ€n mielen musiikkiin ja haartaampiin joululauluihin, kun jotenkin en osaa kuunnella molempia vuoronperÀÀn. 😅

Takaisin