🎄🎄🎄 3. Luukku 🎄🎄🎄

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
🎄🎄🎄 3. Luukku 🎄🎄🎄

Mikä joululaulu sinä olisit? Voit testata täällä! Entä lapsesi? Sen kertoo tämä testi. 🧑‍🎄

Tässä ketjussa voi myös keskustella vapaasti joululauluista. 😊 Millaisista joululauluista sinä pidät ja et pidä?

2luukku.jpg

Kuva: Pixabay

Testin mukaan olisin Sydämeeni joulun teen. osuin kyllä ihan nappiin. 😊 hartaat joululaulut on itselleni niitä läheisimpiä. Toki lasten kanssa tonttulaulut kuuluu myös asiaan.

Olen Sylvian joululaulu, ja se onkin kyllä yksi lemppareista! Itse myös pidän yleisesti hartaimmista joululauluista, vaikka kyllä Joulupukin töissä on ihan huippu myös 😅

Mullakin tuli Sylvian joululaulu. En olis ekana uskonu, tykkään kyllä huomattavasti iloisemmasta joulutunnelmasta 😄 ehkä sellasesta melusta ja melskeestä ei oo viime vuosilta juuri kokemusta kun lähisuvussa ei oo lapsia (toivottavasti ens vuonna olis 🤞🏻🤞🏻). Toisaalta Avaruus on mun lemppari joululaulau, erityisesti Antti Tuiskun versio, voisin kuunnella sitä vaikka kymmenen kertaa putkeen 🤔 toisaalta englanninkielisenä kuuntelen vaan iloisia joululauluja

Mutta joululauluista... Minä kuuntelen aika vähän suomalaisia joululauluja, kun ne ovat joko sellaisia lasten piirileinkilauluja tai tosi hartaita. On kiva välillä rauhoittuakin ja minusta Raskasta Joulua kappaleet sopivat siihen, mutta tykkään enemmän kuitenkin sellaisista aikuisille suunnatuista iloisista lauluista. Legendaarinen Michael Bublee sekä Gwen Stefanin joululevy ovat kovassa kuuntelussa. Ja toki on paljon yksittäisiä joululauluja eri artisteilta ja hyvin eri genreistä. 😁 Miun joulusoittolistalta löytyy kaikkea ysäriräpistä punkkiin, vaikka perus joulupoppia löytyy eniten. 😊

Olen Sydämeeni joulun teen, ja osui kyllä hyvin kohdilleen. Hiljentyminen ja rauha on ollut lapsesta asti itselleni se juttu. Kauniit vanhemmat joululaulut kuten tämä ja Sylvian joululaulu ovat lemppareita. 🎶

Ensimmäinen 🐷 (eli Sika) ilmottautuu 😂 jouluruoka on kyllä mun jouluni kulmakiviä. Kinkkukin siihen kuuluu, mutta myös valtava muu lajikirjo suolaisia ja makeita, perinteisiä sekä uudempia herkkuja 😋

Joululaulusuosikkeja tällä hetkellä on Fröbelien levy Joulu joutuu 😁

Olen muka sydämeeni joulun teen. En kyllä ole. :tears: Ärsyttävin joululaulu ehkä, minkä tiedän. Tykkään kyl hartaista lauluista, et sinäänsä joo kuvaa mua. Mut oisin meilummin ollu vaik varpunen jouluaamuna. Mun lempparijoululaulu on konsta jylhän joululaulu.

Tämä taitaa olla joku uusi joululaulu, olen "Sivu ei toimi. Vau uudelleenohjasi sinut liian monta kertaa" 🤔😂😂 Kokeilen siis myöhemmin uudelleen 👌🏻

Oi ei, onpa outo joululaulu. 😅 En osaa sanoa onko hetkellinen häiriö vai isompi bugi, mutta laitan tiedon eteenpäin. Pahoittelut ongelmasta!

Vargynja, admin

Milloin te muut alatte kuuntelemaan joululauluja? Minulla alkaa iloinen joululista soimaan jo marraskuun puolella, kun aloutan jouluvalmistelut ja sitten jouluvapailla alan kuunnella jo hartaampiakin joululauluja, kun rauhoitun joulun viettoon. 😊

Höh, tein tuon testin mikä joululaulu voisin olla. Mutta tuli ilmoitus sen jälkeen kun painoin valmis. Että sivu ei toimi.

No mutta mun ihan lemppari joululauluja on mm. Suvi Teräsniskan - Avaruus. Sylvian joululaulu, Suvi Teräsniskan - Tonttu, Jollei jouluna ole lunta, Joulupukki matkaan jo käy ja kilisee kilisee kulkunen. Englannin kielisistä löytyy myös monta hyvää. :)

Sylvian joululaulu testin mukaan ja se onkin oma suosikkini! 🥰❤️ Kaikenlaiset joululaulut menee, niin iloiset kuin rauhallisemmatkin. Erityisesti tykkään Club For Fiven esittämistä joululauluista ja heidän joulukonserteissaan olenkin yleensä virittäytynyt joulutunnelmaan. Tämä taitaa olla pitkästä aikaa ensimmäinen joulu kun jää konsertti välistä.

Lapsi on testin mukaan Reipas tanssin Tuiske -tonttulapsi. Eli vauhti päällä niin arkena kuin joulunakin. 🧑‍🎄✨

Päivän aiheesta innostuneena olen kuunnellut puolet työvuorosta joululauluja. 🤭 Nyt alkaa jo vähän kyllästyttää niin saattaa loppuillan olla jotain muuta soimassa. 😄

Edelleenkään en saanut testiä tehdyksi, mutta sanoisin omin päin, että minua kuvaavin joululaulu on Hei, tonttu-ukot hyppikää! Se kuvastaa hyvin omaa mielenmaisemaani 😁 🎅 Vauva olisi testin mukaan Tonttu 🧑‍🎄 tosin meillä vasta eka joulu edessä, joten vastaukset olivat vain äidin mutuilua...

Eipäs toiminut testi minullakaan😅 mutta mun lemppari joululaulu on Tonttu, Vesku Loirin esittämänä. Sen sanoituksissa on mun mielestä niin hienoja kuvailuja ja kauniisti käytetty suomen kieltä, että se kolahtelee vahvasti jonnekin mun joulusieluun🤭 lasten kanssa tulee sitten kuunneltua iloisempia joululauluja ja meidän yhteinen lemppari on Tonttujen jouluyö😁

Takaisin