Pilkki24
Seurustelun sensei
Komppaan @VÀriSointu ! EnsimmÀistÀ kertaa, kun tein itse niin mietin miksi en ole aina tehnyt. Ja se ihana tuoksu mikÀ leviÀÀ kotiin, kun keittelee sitÀ maustettua siirappiamössöÀ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se tuoksu on ollut osa minunkin jouluvalmisteluita. Minö olen yleensÀ tehnyt taikinan aina itse jo ylÀkoulu ajoista alkaen (pidÀn todella paljon leipomisesta) vaan tÀmÀn nykyasunnon keittiökulmaus ei mahdollista mitÀÀn leivontaa jÀrkevÀsti.Komppaan @VÀriSointu ! EnsimmÀistÀ kertaa, kun tein itse niin mietin miksi en ole aina tehnyt. Ja se ihana tuoksu mikÀ leviÀÀ kotiin, kun keittelee sitÀ maustettua siirappiamössöÀ.
Et muuten ole ainut, jolle raskaus on tehnyt tuonkin muutoksen makuhermoihin.En oo koskaan oikein innostunut pipareiden leipomisesta. Tapana on ollu syödÀ kaupasta tai myyjÀisistÀ ostettuja pipareita. Piparitaloa en oo koskaan tehnyt. Kun lapsi kasvaa niin pitÀÀ hÀnen kanssa sitte opetella leipomaan pipareita valmistaikinasta.
Nyt raskaana piparit ei oo oikein maistunut mikÀ harmittaa.
TÀÀhÀn on ihana! NÀyttÀÀ kuin lumikinokset tulisi nÀtisti katon yli.TÀssÀpÀ piparkakkutalo
TÀmÀ on kyllÀ hieno! MinÀ en saa koristeltua noin tasaisesti.TÀssÀpÀ piparkakkutalo