TÀssÀ luukussa keskustellaan mieleisestÀ joulunviettÀmispaikasta. VietÀtkö tai haluaisitko viettÀÀ joulua jossain muualla kuin kotona?
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Erilaisia jouluja on takana minullakin, ennen noita muksuja jÀrjestin itseni usein töihin... Antaakseni siten jollekulle vanhemmalle mahdollisuuden olla kotona omien lasten tykönÀ.Kotona paras. Lapsiperhereissut aina vÀhÀn työlÀitÀ, saati kaikkine joululahjoineen.
Olen kyllÀ joskus haaveillut hotellijoulusta jossain muualla maailmassa.Siis sellaisessa hotellisviitissÀ mihin voisi tilata joulukuusen ja voisi kÀydÀ vain hotellin jouluillallisella yms. EhkÀ me voitaisiin sellainen toteuttaa joskus, jos olisi ylimÀÀrÀistÀ rahaa.
Olen elÀmÀssÀni viettÀnyt erilaisia jouluja eri kokoonpanoilla ja eri paikoissa. EhkÀ siitÀ on tullut se, etten vÀkisin yritÀ tunkea niitÀ perinteisiÀ joululaatikoita joulupöytÀÀn pakollisen lumimaiseman ÀÀrellÀ, kun olen huomannut, ettÀ joulu voi tulla vaikka fonduen ÀÀressÀ, kun ulkona sataa vettÀ.Eli se on mielentila enemmÀn kuin ruoka tai ympÀristö.
![]()
Toivottavasti pysytte terveinÀ joulun!Erilaisia jouluja on takana minullakin, ennen noita muksuja jÀrjestin itseni usein töihin... Antaakseni siten jollekulle vanhemmalle mahdollisuuden olla kotona omien lasten tykönÀ.
TÀnÀ vuonna joudun tekemÀÀn valinnan kolmesta eri joulun viettopaikka vaihtoehdosta, joista kaikista seuraa hankaluuksia joko nyt jouluna tai jatkossa. Tosin nyt vauvan ollessa flunssassa saattaa oma mahdollinen siihen sairastuminen tehdÀ ratkaisun helpoksi ja vietÀn hassu = pelkistetty jouluton joulu kotona paljon telkkaria katsoen...
Haudoilla kÀydÀÀn kyllÀ jossakin kynttilöitÀ viemÀssÀ ja katselemassa...
Kiitos! KÀsittÀÀkseni influenssapiikkien tuomat oireet pitÀisi mennÀ alle viikkoon ohi.. maanantaina neuvolassa ne otettu, joten... Tosin lauantaina pitÀis lÀhteÀ joulua ennakkoon sukuloimaan..., vaan saa nÀhdÀ miten nyt löhdön kÀy.Toivottavasti pysytte terveinÀ joulun!![]()