đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 18. luukku đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
MaalisÀidit 2020
đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 18. luukku đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

TÀssÀ luukussa keskustellaan mieleisestÀ joulunviettÀmispaikasta. VietÀtkö tai haluaisitko viettÀÀ joulua jossain muualla kuin kotona?

1764153584198.png

đŸ“· Pixabay / Orlandow

Kotona paras. Lapsiperhereissut aina vĂ€hĂ€n työlĂ€itĂ€, saati kaikkine joululahjoineen. 😅

Olen kyllĂ€ joskus haaveillut hotellijoulusta jossain muualla maailmassa. 😄 Siis sellaisessa hotellisviitissĂ€ mihin voisi tilata joulukuusen ja voisi kĂ€ydĂ€ vain hotellin jouluillallisella yms. EhkĂ€ me voitaisiin sellainen toteuttaa joskus, jos olisi ylimÀÀrĂ€istĂ€ rahaa. đŸ€”

Olen elĂ€mĂ€ssĂ€ni viettĂ€nyt erilaisia jouluja eri kokoonpanoilla ja eri paikoissa. EhkĂ€ siitĂ€ on tullut se, etten vĂ€kisin yritĂ€ tunkea niitĂ€ perinteisiĂ€ joululaatikoita joulupöytÀÀn pakollisen lumimaiseman ÀÀrellĂ€, kun olen huomannut, ettĂ€ joulu voi tulla vaikka fonduen ÀÀressĂ€, kun ulkona sataa vettĂ€. 😊 Eli se on mielentila enemmĂ€n kuin ruoka tai ympĂ€ristö. 🎅

Me ollaan tĂ€hĂ€n asti menty joka joulu mun lapsuudenkotiin mun kotipaikkakunnalle - yleensĂ€ ollaan suunnilleen viikon verran siellĂ€. Joululomalla ehtii aina nĂ€hdĂ€ sukulaisia ja ystĂ€viĂ€, joita muuten nĂ€kee harvoin. đŸ˜Šâ€ïž Onhan siinĂ€ ihan hirveĂ€ pakkaaminen ja hĂ€rdelli joka vuosi, mutta toisaalta joulusiivousta tai muuten kodin laittamista joulukuntoon ei tarvitse niin paljoa miettiĂ€. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Harmaata sÀÀtÀ katsellessa tulee vÀlillÀ mietittyÀ joulua Lapissa. Mutta kyllÀ kotona on silti paras. Joulussa on muutenkin niin paljon jÀnnitystÀ, ettÀ lastenkin kanssa kotona tuttujen koristeiden ja ruokien ÀÀressÀ on monin tavoin helpompi. Joskus ollaan vietetty joulua Àitini luona, mutta nykyisin halutaan olla omalla porukalla omassa kodissa.

Takaisin