đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 1. luukku (joulukalenterit) đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

Kuvakalenteri 10(+1)
Arpakalenteri 11
Suklaakalenteri 8
Makeiskalenteri 6
Lelukalenteri 6(-2)
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 18

ItsetehdystÀ tulee liikaa stressiÀ tÀhÀn hetkeen, jos se ei ole osin valmiina ja ajoissa suunniteltu.

Kuvakalenteri 10
Arpakalenteri 11
Suklaakalenteri 8
Makeiskalenteri 4 (-2)
Lelukalenteri 6
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 19 (+1)

@Selah minĂ€ tein kahdelle ensimmĂ€iselle vuosia sitten HerraHakkarais-purkeista kalenterit ja sehĂ€n oli syksyn projekti. Aloitin varmaan jo syyskuussa. Silloin olin kotona lasten kanssa ja kalenteriprojektia varten piti kyllĂ€ raivata lapsivapaata aikaa. Ensi jouluksi pitĂ€isi tehdĂ€ kolmannelle oma, purkit on jo odottamassa. kun vain saisi itsestÀÀn taas kaivettua vĂ€kertelijĂ€-askartelijan esiin. 😄

Kuvakalenteri 11 (+1)
Arpakalenteri 11
Suklaakalenteri 8
Makeiskalenteri 4
Lelukalenteri 4 (-2)
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 19

Kuvakalenteri 11
Arpakalenteri 9 (-2)
Suklaakalenteri 6
Makeiskalenteri 4
Lelukalenteri 4
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 21 (+1)

Kuvakalenteri 12(+1)
Arpakalenteri 9
Suklaakalenteri 6
Makeiskalenteri 2(-2)
Lelukalenteri 4
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 21

Kuvakalenteri 13
Arpakalenteri 9
Suklaakalenteri 6
Makeiskalenteri 0 (-2)
Lelukalenteri 2
Legokalenteri 10
Tee-kalenteri 11
Itse tehty kalenteri 22 (+1)

Kuvakalenteri 13
Arpakalenteri 5
Suklaakalenteri 9 (+1)
Legokalenteri 2 (-2)
Tee-kalenteri 12
Itse tehty kalenteri 24

NĂ€in instassa kun joku oli tehnyt teeseitse-legokalenterin. EttĂ€ ostanut ja jakanut jonkun keskikokoisen setin 24 osaan ja pussittanut ohjeen kera, niin ettĂ€ joka pĂ€ivĂ€ rakennusprojekti etenee oikeassa jĂ€rjestyksessĂ€ đŸ€­ ihan tosi kiva idea! Silti miinustan legokalenteria, koska mielikuvani niistĂ€ on ettĂ€ ne valmiit sisĂ€ltÀÀ enimmĂ€kseen vain ylimÀÀrĂ€istĂ€ silppua ja sekalaista pikkuhĂ€rpĂ€kettĂ€, joka joulun jĂ€lkeen katoaa sinne sekalegolaatikkoon 😅

MeillĂ€ on lapsille suklaakalenterit (semmoiset perinteiset, missĂ€ pala painaa 2 grammaa, koko kalenterin suklaamÀÀrĂ€ siis 50 g. Ei vie pikkuisia mihinkÀÀn sokerikoomaan semmoinen mÀÀrĂ€). Mulla on kannatuksen vuoksi ostettu partiolaisten kalenteri. Tilasin netistĂ€, jotta sain tuen kohdistettua omalle lapsuuden lippukunnalle 😁 tarpeeseen se varmasti olisi mennyt nykyisen paikkakunnan partiolaisillekin, mutta sen verran positiivista muistoarvoa lapsuuden kesĂ€leireillĂ€, ettĂ€ kasvuinseudun tyypit saivat tukeni 😊

Takaisin