☆Syntyneet heinäkuiset☆

Hui kauhee, ei osaa ees kuvitella kuinka pelottava tilanne on ollut, mut onneks vauva saatiin terveenä maailmaan. Hurjasti onnea pienestä pojasta koko perheelle :Heartblue

Oisko mitään oma ketju onnitteluille:grin? täällä yks malttamaton käy jatkuvalla syötöllä kurkkii et joko joko uusia heinäkuisia syntyny:smiley-bounce022

Mäkin luulen että aina kun on tullut lisää viestejä tähän ketjuun niin joku on putkauttanut! :grin
Jos se joka ekana kerkiää niin kirjottaisi "onnea!" ja muut vaan painaisivat tuota olen samaa mieltä -napukkaa..? Eiks jee? :angelic:

Kiitos kaikille :Heartblue
Kyllä se pelästytti tosiaan pahanpäiväisesti :sad001
Ekana käynnistyspäivänä se samasta syystä johtunut "väärä hälytys" ja pyörähdys synnärillä jo säikäytti, mutta just kun siitä järkytyksestä oli selvinnyt, oltiinkin jo saman pelon lähteillä ihan tosissaan :sorry:
Mä luulen, että meidän lapset on nyt tässä.. :sorry:

Semmosen asian voisin toivoa että sit kun alkaa rytisemällä plumpsahtelemaan heinävauvoja ni edes suunnilleen kun sais oikeessa muodossa tiedot ni voin vain copy-pastella ja pikatarkastamalla lisätä listaan :)
ei oo iso vaiva muuttaa niitä vielä listan mukaisiksi mutta esim sitten kun viimein itsenikin saa lisätä tuonne ni voi olla piiitkä lista lisättäviä odottamassa :)

Nii ihan niinku kaikissa muissaki listoissa täällä ni olis varmaan kiva et siinä olis tiedot, mitä pyydetään siinä yhdessä ja samassa viestissä, siinä muodossa kun ne pyydetään ihan ekassa postauksessa. Eikä niin et niitä on siellä sun täällä. Tai sit ei voi valittaa jos niitä ei löydy listasta.

Itse olin ainakin niin väsyneessä hormoonitokkurassa kun tietoja tänne ilmoitin, etten osannut puhelimella katsoa missä muodossa ne tiedot piti laittaa..

Takaisin