☆Syntyneet heinäkuiset☆

Onnea Mimaki! Ihanan ison pojan olet saanut pienistä viikoista huolimatta, toivottavasti kaikki on hyvin teillä (:
 
oispa mukava kun sais annikan pikku-kertunkin tuohon listaan, liekö nykysin salaisella puolella?
 
Sylin täydeltä onnea mimaki!! :)
määki oon miettiny saisko pikku-kertunkin listaan mutta ei sovi lisäillä ketään ilman suostumusta :) entäs kkatjan pieni enkeli..:Heartpink
 
Ensin pitäs varmaan tietää Annnikan kuulumiset ja sen että haluaako hän laittaa, viimeks kuulosti huonolta ennuste..
 
Ehdottomasti ketään ei lisäillä listaan ilman omaa pyyntöä. Näin minun mielestä. Kaikki saavat kertoa tähän ihan itse mitä haluavat kertoakaan sitten. Tai jättää kertomatta.
 
ai voi ikävä kuulla kun itse en tuolla salaisella puolella ole, niin viimeksi kun annikan kuulumisia täällä ollut, oli kaikki hyvin, siksi en ees osannut ajatella että voisi olla tahditon toive :sad001 lämpimät ajatukset sinne päin
 
En tiedä oliko tahditon mutta jos nyt kuitenkin lisäillään vasta kun ihmiset itse ilmoittavat..
Tosiaan viimeksi kuulumisissa oli että lääkärit olivat antaneet huonon ennusteen. Annnika tulee sitten itse kertomaan jos haluaa mitä nykyään kuuluu. Ei varmaan ole foorumi päällimmäisenä mielessä, eikä tarvitsekaan.
 
Takaisin
Top