☆Poks ☆

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla viime raskauden puoliväli olikin vasta kun 21 oli täynnä.

Elaffy onko niin? Meillä ainakin täällä HUS sairaaloissa annetaan mennä sinne 40vkoille. Mutta tosin todella harva menee. Mut siis antavat mennä pitkälle. Näin siis naistenklinikan lääkäri sanoi.

No mutta kiitos! Juur miettisin et jos käynnistystä tarvitaan ja se olis 42+0 ni sopivasti JUHANNUSAATTO! :grin

Mira, mulla on nyt tuo issias vaivana, salilla pitäs yrittää kuntouttaa ja saikulla oon koko ajan. Lääkäri arvioi etten palaa töihin enää, mutta en pystyis mitään tekemäänkään jos selkä on tässä kunnossa. Jalat ei meinaa välillä kantaa :( Pahoinvointi on helpottanu kokonaan! :)

Ja ettei unohdu, tänään 19+0 :Heartblue

Jetsoni ovat jo sulle puhuneet käynnistyksestä :o mulle ei oo kukaan mtn sanonut. No tosin enhän mä oo ollu kuin vasta vaan np ultrassa. Nyt rakenneultras ultraa lääkäri niin saa edes hivenen enemmän tietoa kaikesta.

QueenCastle, ei se mitään. Se unohtuu varmasti välillä myös niiltä, jotka niitä kaksosia odottavat. :D ainakin itse saa välillä itseään muistutella asiasta.

Harmony: mulle puhuivat äiti polilla sillon kun selvis että odotan kaksosia. Esikon raskauttakaan ei olis annettu mennä ees yli 38+ mutta hänethän käynnistettiin vielä aikasemmin. :)

Takaisin