☆Poks ☆

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on huomenna menkoista laskettu puoliväli!!!! Mut ihan oikeesti vasta torstaina. Ei kyllä enää malttas odottaa et vauva syntyy, odottavan aika on pitkä!! Mut kyllä se aika nyt lähtee juokseen kun töissä alkaa normaalit 5 päiväiset viikot!!

Oon tossa lueskellut teidän joidenkin ru jännityksestä. Itselläni on työkaveri joka on sen 3 viikkoa mua edellä kans odottaja. Olenko tämän raskauden herkistämään vai mitenkä lie, kun töissä ollessani sain samat oireet tai epämukavat kuin työkaverini vaikka ei ollut millään tavalla tarkoitus matkia tai samaistua kokemaan toisen raskautta.. Omassakin ihan riittävästi kaikkee. Niinpä, kun tää työkaveri kertoi jännittävänsä varhaisultraansa niin, ettei saanut edellisenä yönä nukuttua,ni kuinkas ollakaan, itse sain nukuttua ennen omaa varhaisultraani vai 2 h koko yönä. Odotukset raskaudesta ja sen jatkuvuudesta olivat tuolloin kuten nytkin tähtitieteelliset.

Pääsin kelan tukemalle erityisäitiysvapaalle tossa viime vuoden lopulla ja nyt keskityn kotoileen, kasvattaa pientä elämäntaintani ja olemaan perheenä. Aika meinaa tosin tulla pitkäksi kun välistä olo on niin huono,että joutuu vain loikoileen vaakatasossa.

RU en jaksaisi millään odottaa, olis ens viikon keskiviikkona, tänä torstaina koittaisi tuo maaginen 20+0. RU en osaa oikein jännittää kö, aiemmat ultrat olleet ok, positiivisia, npssa mitään hälyttävää ei ollu ( ei tosin ole sitä 100% varmuutta vaan ainoastaan 88% sesti.) Tietty mua kiinnostaa kumpi sielt on tulossa, muttei se ole tärkeää sukupuolen osalta,kun vain saisi terveen vauvan. Ekan kohdalla toivoin toista ja unet kertoi toista, ru selvensi tuolloin, että unet olivat kertoneet asianlaidan etukäteen. Olipa siinä hetki sitten totutellessa, kun tuntui että yhteen elävään jäisi nämä jälkeläiset. Nyt en ole nähnyt yhtään vauvaunta koko raskaudenaikana, johtuuko siitä, että olen tietoisesti koittanut odottaa sitä hetkeä että tulee varmuus että me saadaan tää vauva ja pitää kans?

Kaveri toi eilen meille pinnasängystä,kö heidän 1wee oli siirtynyt isompien sänkyyn. Tuntuu kuiteski viel liika aikuselta hommata kaikkee asiaankuuluvaa tavaraa....

Takaisin