☆Poks ☆

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta taas tuntuu ku oisin ollu jo ikuisuuden raskaana! Ja tavallaan nää viikothan on vähän huijausta kun alussa sai muutaman viikon "ilmatteeksi". Eli nollasta ei suinkaan lähdetty liikkeelle.

Ninni ootko nyt töissä jaksanu käydä?

Mira, en oo ollu töissä. Mulla on niin kauheet selkäkivut etten päässy tällä viikolla töihin :( Viime yönä sain ekaa kertaa nukuttua kunnolla piiiiitkään aikaan. Meinaa vähän pää hajota kipujen kanssa, mutta yritän nauttia silti jokaisesta hetkestä :) Mites sinun vointi? :)

Ninni: Flunssa lähinnä vaivaa mut muuten oon ihan kunnossa. Iskiaskipua ja lantion vihlontaa lukuunottamatta. Onko sulla se pahoinvointi jo ohi? Hyvä et oot saanu nukuttua ees yhen yön! Osaatko päivisin torkkua?

Ekalla oli la 3.6.06 ja nykyisellä la 4.6.15. Eka päätti olla 12 pvä yliaikaa ja toivoo, että tää nykyinen tulis laskettuna aikana, ettei tarttis jakaa syntymäpäivää sisaruksen kanssa kun hällä jo appeni kanssa sama syntymäpäivä. Itsekin toivon, että saavutetaan tuo la, toisaalta 15. Päivä mikään huono ole , kunhan ennen Jussia syntyy ✨

Mulla ensimmäinen meni tasan kaks viikkoa yli ja jos tääkin menee niin sielähän sitä vietetään sit juhannus synnärillä. Tosin vaikka laskettuna päivänäkin syntyis, niin eipä sitä pariviikkoisen vauvan kanssa mihinkään lähetä, joten sama kai se on onko kotona vai synnärillä :) . Olis ainakin erilainen juhannus :D .

Takaisin