☆Poks ☆

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle käly totes eilen, että hän ei ymmärrä kuinka mä jaksan kantaa tätä mahaa (hällä itellään kyllä kolme lasta myös). :rolleyes: Totesin että hyvin, katotaan muuttuuko mieli kun 10vk vierähtää.

Ja yks tuttu eilen jo ihmetteli, että vieläkö mä oon kasassa. :wideyed: Öööö.... jooo! Seuraavat 3kk mielellään. Hohhoijaa... joko tää taas alkaa... Multa aina udellaan jo tässä vaiheessa, että joko se kohta syntyy. NO EI SYNNY!!!:arghh:

Mä kävin kangaskaupassa ja se myyjä kysy että kohtako syntyy kun tuijotti mun mahassa,mä olin et 8 vkoa nyt pitäs vielä jaksaa jos 38 vkolle menee, sit se ihan varovaisesti kysy et onks siellä kaks, mä vaan naurahdin et joo :) Jos asuisin perheen lähellä niin kyllä olis mahan taputtelijoita ja jatkuvasti kyselijöitä et menis hermot varmaan, mut onneks on tota välimatkaa :D

Tänään 30+0 :) Mun olo on kyllä yhä melko simpsakka, vaikka mahan ympärystä onkin melkoinen! Mulla ei kyllä kukaan taputtele mahaan, paitsi lapsen isi. Yleisesti kaikki on vaan sympaattisesti, että koita jaksaa sitten ne kesähelteet.. hihii, ajattelin kyllä synnyttää ennen niitä, jos eivät jo toukokuussa ala! :)

P.S MUlla oli ennen ehkä hienoiset jenkkakahvat, mutta nyt niistä ei ole kyllä jälkeäkään. Mä oon niiiiiiiin pinkeenä tuosta mahan kohdalta eikä turvotuksesta ole vielä mitään tietoa. Tulee sekin varmasti jossakin kohtaa. Sängyllä kääntyminen on kyllä hankalaa tän pinkeyden takia..

Takaisin