☆Poks ☆

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poks 26+0 :) Mainiota. Ensviikolla seur. Nla lkri ja hieman pelottaa, että paikat ois pehmenneet kö välillä nippailee tuolta "käytävän" suunnalta ja paikat tuntuu olevan äly kosteet varsinkin iltaisin. Tahtoisin viel sen 14 viikkoo odotella ja tunteilla näit erilaisii liikkeitä.

Ninni, älä välitä mulla menee viikonpäivätkin jo sekasin kun vuorotyötä tekee!!! Ootko kiinnostunut meidän keski-suomen miittingistä?

Mä oon jo unohtanu, mikä kriittinen piste 24+0 on? Onks se et tehdään kaikki mahdollinen? Paremmat mahdollisuudet selvitä kun aiemmin? Eiks se ihmisarvo tullu jo 22+0??? Mullon nyt kyllä ihan harva pää....

24+0 on kai se raja, että vauva varmasti yritetään pelastaa ja sihen asti on kait mahdollisuus aborttiin (hyi)? Onkohan se nyt niin, että tästä eteenpäin on kohtukuolema ja ennen tätä keskenmeno, jos vauva kuolisi kohtuun. Vai muistanko väärin?
Rv 26 vauvan mahdollisuudet selvitä masun ulkopuolella paranee taas huomattavasti, jos muistan oikein. Korjatkaa, jos puhun unisena omiani :)

Rv 24 alkaa selviämis prosentti mahan ulkopuolella olla jo ihan hyvä mutta "keskossairauksien" riski suurempi. Ja rv 26-27 välillä syntyneille ei välttämättä jää näkyviin mitään keskosuuden merkkejä nuoruuteen. Paitsi mahdollisesti esim astmaa voi olla nuorempana mutta tonhan voi saada ilman keskosuuttakin)

Näin minulle kertoi tuo yksi lääkäri ja sen vuoksi on nyt asetettu masu viikko tavoitteeksi rv27.

Takaisin