☆ Viimeinen kolmannes! ☆

Mulla myös vaikeeta hengittää vaikka tyypin pitäs kyllä olla ihan kääntyneenä poistumisreittiä kohti :D

Mulla ei oo aavistustakaan miten päin tuo tyyppi on tuolla, välillä tuntuu potkut tai nyrkin iskut oikealla rinnan alla ja välillä taas vasemmalla alavatsalla :D ja siitä hengittämisestä voi herranjumala kun on välillä työlästä, vähä yrität siivota tai käydä kaupassa niin tuntuu kuin happipullo sais olla vieressä koko ajan :(

Mä jo olin ventolinee etsimässä kun happi ei kulje kunnes muistin et voipi johtua vauvastakin...

Juu, happea tännekin, kiitos! Miten ihmeessä voivat painaa yhtä aikaa tonne alas ja keuhkoja? Jotain metrin mittaisia vauvojako tuolla mahassa on?

Mulla ei mee jakeluun, miten voin olla näin väsynyt? Sairaalan tultua niin tuntuu vaa, et väsymys vaan syvenee. Sellasta totaalikroppaväsymys tila. Ei niinkään nukuta. Aamulla aamiaisella oli kiva odottava äiti, jonka kanssa juteltiin niitä näitä. Istuin 40min about. Ku tulin takas huoneeseen, niin meinasin nukahtaa kesken käyrien. Mun keho oli näköjään ihan tapissa..

Harmony, sinä olet ollut kotona lasten kanssa. Ei silloin ole oikein mahdollisuutta olla väsynyt. Voisiko kroppa ottaa vain takaisin korkojen kera sen levon, mitä se on jäänyt vaille? Ja kyllähän kaksosraskaus on hurjan suuri rasitus keholle. Vähempikin väsyttää. :)

Väsymys on siis tuttua myös täällä.

Täälläkin väsyttää ihan älyttömästi päivittäin vaikka en ees poistu huoneesta syömään mihinkään. Nytki suunnittelin että taidan ottaa unet kohan ruoka syöty. :)

Joo kyllä noin se taitaa mennä. Mieli sulkee pois kehon väsymyksen merkit, kun on hommaa. Nyt kun sit saa luvalla levätä ja olla vaa, niin kroppa ottaa kaiken takas. Tää melkein käy burn out-lomasta :D. Ja kyl tää geminiraskaus on ihan oma luokkansa. Tää valtava maha jo sinänsä varmasti väsyttää kenet tahansa vaikka nukkuis kuin tukki!

Täällä on kans alkuraskauden karmea väsymys näyttäny tekevän paluuta vaikka masussa yksi vaavi vain onkin. Ihan nii paljoo ei väsytä kun alussa mutta joka päivä on ollu pakko ottaa päikkärit riippumatta yöunien pituudesta.

Täällä samoin, vaikkakin vain yksi vauva mellastaa masussa. Tuntuu ettenhän mä mihkään töihin ois enää pystynyt vaikka selkä oiskin parempi, iso kauppareissu ja vähän siivousta niin jo on päikkärit tarpeen :o aattelin soittaa huomenna neuvolaan että oiskohan hemoglobiinit tipahtanu, vai kuuluuko sit vaan asiaan?

Loppuvaiheessa raskautta kroppakin voi lyödä jarrut päälle, pakottaa äidin lepäämään vielä kun voi.
Mut tarkistuta ihmeessä hb niin pääset nostelemaan sitä mahd nopeasti tarvittaessa! :)

Enää kolme viikkoa äitiysloman alkuun ja tuntuu että siinäkin on kolme liikaa... Eilen huomasin siivoillessa että alkaa kumarteleminen ja tavaroiden kerääminen lattialta tehdä pahaa.

Pistää väsyttään toi myöhään valvominen, pakko sen syönnin takia vaan valvoo. Noh, olenkohan tänään aavistuksen liian väsynyt vai mitenkä lie... Asioita listaksi saakka, mitä pitäis tehä, suunnitella ja järkätä ihan elämän sujumisen kannalta... Kiitos olosuhdemuutokset. Vauva-asiat järjestyksessä tällä haavaa. Nii, ni kävin sitte aamupalan jälkeen itkeen ja piti nukkuu se pari tuntii ja ottaa lounasta. Hormonit syyllisiä. Herkkänä vieläkkii, mutta onneksi tiijän syyn ni nou hätä.

Muakin alkanu nyt väsyttää ihan sairaasti. Tuntuu että pitäs vähän väliä saaha ottaa tirsat. Harmittaa ku jaksa tuon taaperon kanssa oikein leikkiä :(

Sartsi, tekisi mieli kertoa, ettei mitään vakavaa, mutta kaikki on suhteellista, miltä kantilta asioita katsastaa. Eniten kai harmitti hormonit kö siitä itkusta tullu loppua. Aikansa kutakin, ennöö ei itketä ja on uus päivä.

Takaisin