★POKS★

Siis piti ihan tarkistaa etten etuile: nyt poksahti 32 rikki ja oon 33. viikolla. Ihana tunne! Oon saanu painon hillittömän nousun pysähtymään mutta maha se vaan paisuu. Uniongelma alkaa olla selätetty ja mieliala muutenkin kohonnut (tosin illalla oon selkäkipuineni ihan raato ja ihmettelen miten jaksan loppuun).

Muuten naiset: mun kaksi ystävä-äitiä, molemmat monisynnyttäjiä, sanoi mulle jo heinäkuussa että rv 32 jälkeen kaikki siihen astiset vaivat helpottaa ja varsinkin mieli vahvistuu. Johtuu kuulema uudesta hormonaalisesta vaiheesta. Mutta neuvolan terkalta kun tästä kysyin, niin ei ollut kuullutkaan.

Miten ootte kokeneet?

Mun mielestä vähän joka vaiheessa on näitä "edelliset oireet helpottaa" ja sitten tulee uusia tilalle. Jossain tuossa vaiheessa mulla helpotti suonikohjuoireet (tai olisko ollut vähän ennenkin rv32), mutta supistusongelmat muuttui entistä häiritsevämmiksi..

32+0.

Onkohan mulla nyt alkanut loppuraskauden huonounisuus. Olisko nyt ollut eka kerta raskauden aikana kun herään yöllä käymään vessassa. Ja en vaan saa uudestaan unta, vaikka väsyttäisi. Voi myös olla, että johtuu siitä, että ollaan poissa kotoa hotellissa ja mulla on eilisen tapahtumien jäljiltä mietittävää.

Mulle tuli muistaakseni edellisessä raskaudessa selkeesti raskaampi olo äitiysloman alun tienoilla, eli mulla varmaan alkoi vaivoja rv 34 tienoilla ennemmin kuin loppui.

31 ja jos tämä tulee samalla aikataululla kuin isoveljensä, enää 6 viikkoa jäljellä!

33+0!! Jos joudutaan käynnistämään vauvan koon takia niin sitten on enää 6 viikkoa :eek:

32 tänään! Pesä häämöttää jo! :D ..ja kävin myös neuvolassa, puhumassa vähän höpöjä. :)

33+0. En ymmärrä, miten tässä ehtii kaiken. Neljä viikkoa, ja miekkosen työt 300km päässä loppuu. Joten sinne asetettu seuraava tavoite.

34+0, ekaa kertaa tuntuu siltä, että nyt ollaan turvallisilla vesillä ja lääkärikin sanoi viimeks, että tästä päivästä saa taas normaalisti mennä ja tehdä. :P

Takaisin