★POKS★

27+0 ja viimeinen kolmannes!

Monet muuten kysyy, monennella kuulla oon ja sitä mä en koskaan saa nopeesti sanottua. Mulla on mielessä vain viikot ja kolmannekset, jos nekään. :)

Mä oon päätellyt, että jos on 3kk jäljellä, niin puoli vuotta mennyt..ja olen 6.kuulla. Ei mitään hajua, onko tää totta, hih.

Tai voisiko olla jo seitsemännellä, koska ensimmäinen lähtee nollasta ja kymmenes alkaa kun se 9kk on täysi?

Raskauskuukaudet lasketaan niin että jokainen kestää tasan neljä viikkoa, ei siis mennä kalenterikuukausien mukaan. Täysi 40 vk raskaus on siis itse asiassa kymmenen raskauskuukautta, mikä on hassua. Mutta niinhän se on että 40 viikkoa ei ole myöskään yhdeksän kalenterikuukautta vaan tyyliin yhdeksän ja puoli. No, anyhow, mulla poksahti nyt 28+0!!! Tosin oikeastaan jo plus yksi kun kello on yli puolenyön. Ihanaa kun on jo näin pitkällä, mutta toisaalta hirvittää miten jaksaa vielä sen kahdesta kolmeen kuukautta kun nyt jo selkä kipuilee ja lantio löystyy ja välillä tuntuu ettei mahdu saamaan kunnolla henkeä ja maha on ihan valtava. No, niin kai se olikin että olon on hyvä olla tosi surkea lopussa jotta ei enää piittaa vaikka synnyttäminen sattuu, kunhan vaan se muksu saadaan ulos

26+0! Aikas raskaalta alkaa kyllä tuntua. Ja näyttääkin. Siirryinpä käyttämään äitiysparkaa kun normitakit ei enää mee kii tai paitsi yks joka kiristää ja saa mut näyttämään ihan muista syistä paisuneelta. Äitiystakki ihanasti korostaa masua :)

Lauantaina poksahti 29. Oonko mä ainut joka ajattelee, ettei ajan tarvis mennä ihan näin nopeasti..? Vähän hirvittää ajatus siitä, että vauveli voi olla jo aika piakkoin täällä. Esikoinen siis syntyi 7vk etu-ajassa.

Takaisin