äitiys vaatteet?!

viima

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olen ylipainoinen ja vatsaa on edessä jonkun verran,vauva maha ei näy vielä ja housut jotka ovat hyvät jalkaankinnaavat alhaalta mahan kohdalta. Olen yrittänyt etsiä netistä itselle sopivia äitiys vaatteita ja sopivan hintaisia.

onko neuvoja mitä teen?
 
Mista ylipaansa loytyy mukavia ja trendikkaitakin aitiysvaatteita? Hennesissakin kaikki tuntuu olevan aika tatimaisia... ja viela pari viikkoa sitten siina henkassa jossa ma kavin oli tarjolla shortseja ja minihameita. Syksy tulee, jaiks.
 
olen netistä kuumeiseti yrittänyt etsiä, mutta ei vaan tahdo löytyä. Ja jos löytyy niin sitten ne on kauheen kalliita eikä sovellu työttömän lompakolle.

ostin jo muutaman numeron isommat housut, mutta ne ei pysy päällä ollenkaan.
En tiedä mitä tekisin.
 
Hei. Itse olin vielä pari viikkoa sitten sitä mieltä, että en äitiysvaatteita osta kun niitä niin vähän aikaa käytetään, mutta sitten kaverini houkutteli H&M:lle ja löysin sieltä aivan ihanat farkut! Näissä on se mahakaistalekin niin tukee todella mukavasti mahaa eikä purista mistään. Täällä alkaa maha olla jo aika jättimäinen, mutta luulen, että näillä pärjätään loppuun asti. :) Hintaa oli vain 40e, mikä ei mielestäni farkuista ole liian paha.

P.S. Tunsin ennen näitä farkkuja olevani norsu kun kuljin löysissä housuissa, mutta näiden myötä norsu-olo hävisi. Suosittelen kokeilemaan!
 
Mä löysin Stockalta tosi hyvät äitiysfarkut (en nyt muista maksoiko ne 35 euroa vai oliko peräti vähemmän) ja trikoiset (ohuet) äippähousut (ne oli n.20-25 euroa). Mä mahduin hämmästyksekseni mun ns. normaalikokoon, mutta farkuissa on tosi paljon säätövaraa. Stockmannilla on äitiysvaatteita aika vähän ja ne löytyi vauvanvaateosastolta (Vantaan Jumbossa ainakin).

Viimeinen
 
Kävin itse viime viikolla itiksen Stokkalla, muttei siellä ollut laisinkaan äitiysvaatteita ja petyin aikalailla. :(
Täytyy ensi viikolla käydä keskustassa kattelemassa jos sieltä löytyisi.
Itse olin ennen xs kokoa, ja melkein 170cm pitkä joten housujen etsiminen ollut aina hankalaa.. toivottavasti se nyt olisi helpompaa kun olen jo levinnyt :D
 
Mä ostin tai huusin Huuto.Netin kautta itselleni äitiysvaatepakkauksen. Osa niistä menee uudelleen kaupattavaksi, koska en tykännyt kaikista. Maksoin n.15 vaatteesta 68€ eli ei mielestäni paha hinta ollenkaan. Sieltähän saa myös ihan yksittäisiä vaatekappaleita. Itse katson ostettavat tuotteet lähistöltä, niin pääsen itse hakemaan, eikä tarvitse maksaa postukuluja. Lisäksi ostin Henkalta yhdet lököhousut 19€. En itsekään halua tuhlata äitiysvaatteisiin, vaikkei tiukkaa olekaan, mutta ne menee niin vähän aikaa.
 
Eilen kavin uudestaan Hennesissa ja sovitin kolmia farkkuja, normaalisti olen kokoa 36 mutta koitin kokoa 38 myos. Farkut olivat tosi hienot ja mun tyylisetkin kerrankin mutta mahakaistale oli jo nyt tiukka eli en oikein ymmarra miten ne voisi menna jalkaan viela tammikuussa... taytyy kayda muissakin liikkeissa, onneksi on lokohousuja ja legginseja....mutta talven kylmille ilmoille olisi jotain lammintakin saatava! Ehkapa yritan selviytya omilla matalavyotaroisilla farkuillani niin pitkalle kuin mahdollista, hankin sellaiset irtokaistaleet peittamaan aukinaista nappia [:D]
 
Pitäisi varmaan sitten jossain vaiheessa koittaa tehdä itse. Ainoa ongelma sen kanssa onkin sitten oikeiden kaavojen löytäminen. Valitettavasti olen kovin nirso sen suhteen mitä päälleni pistän - vaikka en varsinaisesti mitään muotia seuraakaan. Oman tyylini suhteen nirso [&:] Käsityölehdessä on joskus tainnut olla ihan kivojakin, mutta niin harvakseltaan, että valinnanvaraa ei juuri ole. Pitäisi varmaan katsoa sitten jostain käsityöliikkeestä... [8|]
 
Moi!

Ootteko kokeilleet mamalicious-merkin vaatteita? Mulle ainakin passaavat, ja ei ne niin älyttömän kalliitakaan ole, ainakaan täällä Hollannissa. Samoin sellaisella merkillä kuin Noppies on ihan kivoja äitiysvaatteita. Helsingissä näköjään ainakin Kampissa myyvät näiden merkkien vaatteita, sellaisessa liikkeessä kuin Bebes Oy.

Löysin myös googlettamalla muutaman nettikaupan, jossa on ihan kivan näköisiä vaatteita myynnissä, ja tilauksia toimitetaan myös Suomeen, tässäpä yksi:

http://www.fromheretomaternity.co.uk/store (vähän tyyriimpiä kuteita näköjään)
 
Tuntuu vain, että kaikki on aina pääkaupunkialueella [&:] Olen itse nimittäin etelä-pohjanmaalta ja tiedän, että keskustelun aloittaja, viima on myös. Täällä ei sellaisia vaatekauppoja pahemmin ole, mitä siellä helsingin suunnalla [&:] Vaasassa toki varmaankin on erilaisia äitiysvaatekauppojakin, toisin kuin näillä kyläpahasilla [:D]
 
Voitte varmaan kuvitella miten helppo on löytää äitiyshousuja 182 cm pitkälle mammalle. Edellisessä raskaudessa löysin yhdet hyvät farkut bebees.comista - merkki oli ellyB, stretsiä, tarpeekski pitkät lahkeet ja malli muutenkin mun makuun, mukavatkin. olisin nyt halunnut samanlaiset vaihtofarkut, mutta ei ollut enää myynnissä...Myöskään ns. suoria housuja työkäyttöön en ole löytänyt - yläosien kanssa ei ole samaa ongelmaa
 
Löysin kuin löysinkin Vero Modasta Mamalicious merkkiset farkkulegginsit (tukeva paksuhko kangas) hintaan 34,95€, todella mukavat ja leepoista jalassa. Ne jalassa vois melkeinpä vaikka jumpata, niin joustavat ovat! Hyvän kokoinen ja venyvä mahakaistale sekä säätövara vyötärössä. Oon aika varma että nämä mahtuvat koko raskauden ajan joustavuutensa vuoksi ja varmaan vielä raskauden jälkeenkin.
 
Talvitakista on koitunut ongelma. Ihanaa että on ollut lämmin ja aurinkoinen syksy (ainakin täällä etelässä!) mutta nyt alkaa paleltamaan eikä takkia meinaa löytyä!! Käsittääkseni A-malliset takit saattaisivat sopia päälle vaikkei olisikaan mammamallistoa.... onko kellään vinkkejä, oletteko löytäneet hyviä takkeja? Etsin nuorekasta ja tuo a-malli olis tosi kiva [:)] 
 
Mulla taitaa takkiongelma järjestyä. Ostin  pari vuotta sitten mustan villakangastakin H&M:lta, jossa on vain neljä nappia ylhäällä ja se on hieman a-linjainen. Olen ajatellut, että se varmaan menee vähän isommankin massun päälle [:)]
Vaikka toisaalta, jos tulen äitiini, niin tuskin raskauttani edes huomataan, jos en niin halua. Äitinikään ystävät eivät tienneet että mistä minä tulin, koska hänellä ei paljoa vauvamasua tullut [:D]
 
Heips! [:)] Osaatteko te kertoa mistä löytyisi halpoja masutuubeja? Äitini oli jo tilaamassa minulle hm:n sivuilta, kun siellä maksoi jonkun tyyliin 12,95 euroa kaksi tuubia, mutta ne olivat loppu ja olisivat tulleet vasta joulukuussa, enkä tietenkään jaksa odottaa, vaikka siihen asti kyllä pärjäisin ilmankin. [:D] Seinäjoen h&m:ltä en löytänyt niitä. Olen jotain sivuja selaillut, mutta meinaavat monet olla kappaleelta n.20 euroa ja haluaisin halvalla ihan perustuubin. Musta tai valkoinen. Monissa on kaikenmaailman kuvia sun muita ja maksavat siksi enemmän.
 
olen myös itse huomannut ongelman talvitakki, nyt käytössä tuuli takki, joka menee juuri ja juuri kiinni. Mitäs teen sitten talvella?
Olen muutenkin iso kokoinen ja takkia ei ole koskaan helppo löytää.![8|]
En osaa neuvoa mistä löytäis masu tuubeja[&:]
 
Hei!

Hyviä ja edullisia masutuubeja saa tehtyä helposti itse kun ostaa kangaskaupasta putkiresooria tai tuubiresoria (riippuen kummalla nimellä myynnissä). Resoreita löytyy useissa eriväreissä ja leveyksinä, metrihinta ei ole päätä huimaava ja ja ompelemalla ala- ja yläkäänteet tulee nopeasti valmista. Samoin "reikäkuminauhalla" ja napilla saa jatkettua omien housujen kiinnityksiä pitkään.
Tällaisilla virityksillä selvisin joidenkin housujen kanssa ihan raskauden loppuun saakka.
Seppälän Hanna Saren mallistosta löysin myös mukavia vaatteita äitiyskäyttöön.

Ihanaa odotusta ja masun kasvatusta!

Inna
 
Itäkeskuksen Veromodasta löysin mamaliciou merkkiset farkut 25 eurolla.
Aivan ihanan tuntuiset jalassa, ei purista masua mutta tukevat.
Suosittelen muillekkin ja kokoja oli paljon, aivan normi fakku kokojen mukaan, joten löysin itsekkin farkut jotka ovat sopivan pituiset, tuintui muuten oudolta vetää "tiukat" farkut jalkaan. :D
 
Takaisin
Top