äitienpäivä

virpik16

Satasella mukana keskusteluissa
ensimmäinen äitienpäivä!!! Oletteko miettineet jo mitä haluisitte tehdä äitienpäivänä? Saada lahjaksi? Me ollaan aikasempina vuosina viety oma äitini syömään.. mitenkähän se onnistuisi nyt sitten vauvelin kanssa.. tai miksi ei onnistuisi..
 
itellä on ollut tapana käydä äitienpäivänä isovanhempien luona kylässä mutta nytten se on vähän hankalampaa kun asuvat toisella paikkakunnalla ja itellä on pikkuinen mistä huolehtia. mutta jospa vauvan mummi tulisi äitienpäivänä täällä käymään.ite en ole edes kerenny ajattelemaankaan että pääsee viettää itse ensimmäistä äitienpäivää. saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan. Minulle kyllä riittää halaus sinä päivänä niin olen tyytyväinen.
 
Me vietetään äitienpäivä ihan keskenämme kotona. Kakun aion leipoa ja pienen lahjan toivon saavaniemoticon itsetehty kortti olis kiva(isi auttaa).
 
Itse ehdotin teatteriin menoa ko. viikonloppuna. Olen yrittänyt järjestää lapsenvahtia illaksi, toivottavasti onnistuisi. Mieheltä en odota mitään extra yllätyslahjaa, koska tiedän hänen olevan niiden hankkimisesta jopa epätoivoinen. Ei siksi, ettei haluaisi vaan ettei tiedä mitä voisi hankkia. Siksipä ehdotin yhteistä iltaa; pääsemme molemmat turhilta odotuksilta :)
 
Takaisin
Top