Ärsytyksen ärsytykset :D

Anteeksi nyt vaan mutta miksi te jaksatte tuommoisia sikoja kattoa?! Näitä lukiessa tuntuu että ei mitään keskinäistä kunnioitusta ole toista kohtaan.
 
Samaa minä oon miettuny..eksä oli sika,ja oon edelleenki onnellinen että on eksä(erosta viitisen vuotta), vaikka on yhteinen lapsi..nykynen on ihan toista maata, ja hän kyllä kunnioittaa ja rakastaa
 
Juu siis vaikka mä tosta ukostani valitan niin se on hyvä mies mulle ja paras isä tytöille,se vaan osaa välillä olla hiukan ajattelematon... mut niinhän me kaikki:p uskoisin ja lähden väittämään että syy miks tällä hetkellä sen naama ajoittain vituttaa on nää hormonit+väsymys, tuskin muuten salamois näin helpolla:D mussakin (tai no meissä kaikissa) varmasti sellaisia asioita mitkä pistää miehen v-käyrän jyrkkään nousuun(kuten mun suorasanainen ja äkkipikainen luontoni:wink )... enpä tota siis vaihtamaan lähtisi sen takia että se jätti kerran kotityöt tekemättä:)
 
Jep, mullaki välin menee hermo, ja eihän pienen syiden takia lähetäkkää lätkii, mut joillakin tuntuis olevan ehkä jo syitä harkita..mäkin tiiän et osaan olla tosi v-mäinen ja vaikee ja nii osaa ukkoki..mut silti selvitään vaikka tää on meille kahelle ihan uus tilanne, tai noh kolmelle kun toi mun tytyki laskee mukaan:rolleyes: toivottavasti alkaa arki rullaa mukavasti ku poju syntyyy, ja toivotaan et muillakin sujuu:)
 
Me ollaan miehen kaa oltu yhdessä kohta vuosikymmen :eek: ja kyl sitä oppii vaan kahden hyvin erilaisen persoonan "jekut" tuntemaan, minä oon se meidän talouden "pippuri" ja mies on rauhallisempi tapaus, sit nää pikku persoonat... sanotaanko vaikka niin että ovat tullut enempi muhun:D kauhulla odotan teini vuosia ja sen tuomia kasvukipuja... mies parka tiiä miten päin on 6 hormonaalisen ja hermoheikon naisen kanssa:wink onneksi tässä on vielä aikaa henkiselle kasvulle:)
 
Kyllä voi mies käydä hermoille.. valmiiks jo tiiän että itellä menee tällä hetkellä hermo aivan liian pienestä, mutta ottaa silti niin kaaliin ku toinen ei voi yhtään ymmärtää. Eilen illalla miehen piti päästä veljensä kanssa jotai metsästys juttuja kattoo, ja ensinnäki kello oli jo kymmenen ku lähti ni tiesin et tulee myöhään. Ja tuliki nii hirveellä ryminällä että herätti minut ja pojan, jonka seurauksena mä nukuinki koko loppu yön ihan äärettömän huonosti ku en saanu heti unta, sitte joka paikkaa kolotti ni nukuppa siinä. Sitte esikoinen heräs aamulla ennen sian pierua ni ukkohan tietenki nukku perse homeessa, tietämättä mistää mitään. Sitte kehtaa kysyä vielä että mikä mulla on ku en puhu.. sit ku vastaan että mikä on ni vastaus on vaa aijaa , mää lähen laittaa pihalle moottoripyörää. aaarghh just nyt tekis mieli hypätä kaivoon. En tiiä miten noinki ihana mies osaa nii karmeen pahasti käydä hermoille. :sad001
 
Kyllä minä niin mielenipahoitin tänään...

Ensinnäkin, aamulla mies vei esikoisen hoitoon ja pyysin että pyytää hoidossa otetun ryhmäkuvan sieltä kun ne oli saapunut. Ei ollut meidän tytölle kuvaa, eli joku oli saanut ilmaiseksi meidän maksaman ryhmäkuvan. Onneksi mies oli tajunnu sanoa että he hommaa meille sen kuvan jotenkin, koska olemme sen jo maksaneetkin! Eli jos itse ei olisi muistettu kysyä kuvaa se olisi jäänyt saamatta.

Toisekseen, Terveydenhoitajan piti tulla tänään kotikäynnille tsekkaamaan vauva n. klo13-14. Yritin soittaa puoli kolmelta ja laitoin viestiä perään kun häntä ei alkanut kuulumaan. Edelleenkään ei ole kuulunut vastausta, mä niin kihisen kiukusta!!! Olis ollu niin paljon kysyttävää!

Kolmanneksi, hormonit... Illalla luin jutun koulukiusaamisesta ja omaakin kokemusta löytyy kiusattuna olemisesta.. Ilta meni pillittäessä että jos esikoista aletaan kiusaamaan.. Huomenna on eskariin tutustuminen ja se nosti tuon huolen :sorry:

Joten oikein onnistunut maanantai...:banghead:
 
Outolintu, samaistun! Meille n 4kk sit tuli karhukirje et pitäis maksaa tilatut lastenkerhokuvat, noh ne mitä me tilattiin oltiin maksettu tilaus hetkellä ja kuvaus lafka oli kuvat lähettänyt jonnekin? Niillä oli joku ihme osoite rekisterissä... Onneksi ei tarvinnu mitään maksaa mut minne ja kelle ne on meidän tytöistä kuvat laittanut? Jotenkin karmii o.O
Muakin koulukiusattu aikanaan ja meidän esikko aloittaa eskarin nyt syksyllä, hän on ujo ja hiljainen jolla kestää tutustuminen tovin uusiin ihmisiin... pelottaa että ei saa kavereita, jää yksin ja tulee kiusatuksi:sad001 ainakin tutustumisessa tutustui pariin tyttöön jotka on nyt käynyt pariin kertaan meilläkin et varmaankin (uskon ja toivon) et kaikki menee hyvin :) äidin elämä, yhtä huolta pikku muruista:)
Ketuttaa tää raskaana oleminen... ei varmaan tarvii muuta sanoa:wink
 
Jösses et osaa ottaa tuo mies taas aivoo. Oon sille sanonu et pari olutta on iha ok, mut ei uppoo häne paksuu kaaliisa.
Tänääki osti kuus pinttitölkkiä ja nyt se niitä tuol grillailles juo. Ymmärrän toki et hää on kesälomalla ja haluaa nauttia, mut ehkä häne pitäs myös ymmärtää se et meil on kaks viikkoa vanha vauva kotona ja sitä ei oo kauhee hyvä käsitellä alkoholin vaikutuksen alaisena :shifty: eihä se noista kännii tule mut silti. Ja jos miust ois kiinni ni hää ei jois yhtäkää.
 
Takaisin
Top