Ärsyttää!

Menkat tulossa, joten PMDD-oireet päällä. Ahdistaa ja ketuttaa, joka paikka maitohapoilla. Olen syönyt itseni miltei hengiltä. Se ärsyttää.
 
Ei ehkä minulta tyypillinen valitus, mutta nyt vähän ärsyttää tuo takatalvi. Olin jo asennoitunut kevääseen. Ja tuo vähän vaikeuttaa kuopuksen kerhoon viemistä ja hakemista. (Vein bussilla, vaikka matka ei ole pitkä. Sitä en tiedä millä haen. Pulkka lienee parhaimpia vaihtoehtoja.)
 
Kyllä minuakin tympii tuo takatalvi - varsinkin kun itse olen sairaana ja mies on reissussa.
Lumiaura on käynyt jo kahdesti auraamassa jalkakäytävät tukkoon.
 
Myös minä kirosin uudet lumet sinne mihin aurinko ei paista! Kaivelin kevätreleitä jo esille viime viikolla.
 
Liityn lumikerhoon. Vaikka talvesta pidän niin v'ttu tuo lumisade tähän hätään ottaa päähän 😤
 
Takatalvi v*tuttaa täälläkin! Lenkille piti mennä tänään päätä tuulettaan, mutta aurat tuli liian myöhään ja mahis meni. Hirvee lumimyräkkä tuli illasta, niin silloin vielä huonompi mennä.

Nyt oon syönyt liikaa kun surettaa...
 
Tein kiukunpuruksi yksin lumityöt, ja koirien ulkoilutuksen ennen sitä. Helpotti vähän 😁 kuuntelin kyllä samalla uusinta Leikoloiden kirjaa kuulokkeista, että voi olla että sieltä tuli kans posia energiaa 😅 Nyt ärsyttää enää jumissa oleva keho, kun venytellessä tajusin miten jäkkiin on lavat ja koko selkä mennyt 😬
 
Takaisin
Top