E
epätoivoinen
Vieras
Miten on mahdollista, että kaksi puhelinta on jotenkin "kaapannut" toistensa netin sivuhistoriat? Mieheni huomasi tuossa jokin aika sitten, että hänen kännykkänsä google-hakuun ilmestyy sellaisia hakusanoja, joita mieheni ei ole puhelimellaan etsinyt ja nämä haut ovat sellaisia, mitä minä olen etsinyt omalla puhelimellani. Mies sitten alkoi syyttää minua, että olen käyttänyt hänen puhelintaan ilman lupaa, vaikka siis itsellänikin on älypuhelin ja siinä nettiyhteys. Nyt itsekin huomasin omalla puhelimellani, että minunkin google-hakuun ilmestyy sellaisia hakuja, mitä mieheni on omalla puhelimellaan tehnyt. Eli puhelimemme on jotenkin kaapannut toistensa haut! Miten se voi olla mahdollista?? Koska mieheni ei ole mikään tekniikan ihmelapsi ja itse olen mustasukkaista tyyppiä, niin nyt hän syyttää, että MINÄ olen kaapannut hänen puhelimensa omaan puhelimeeni, jotta voin kytätä hänen tekemisiään. Itseäni ei haittaa vaikka mieheni näkisi, mitä olen puhelimellani hakenut, mutta mieheni suuttui aivan kamalasti minulle, kun nyt pystyin omasta puhelimestani katsomaan, että mieheni on katsonut joidenkin naisten (vähäpukeisten) kuvia netistä. VAIKKA SIIS OLEN ITSEKIN AIVAN ÄIMÄNKÄKENÄ, MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA!! Miehelläni oli ennen Iphone ja minulla on Samsung, mutta sitten kun miehenikin osti Samsungin niin sen jälkeen nettihakumme ovat alkaneet yhdistyä! Pliis auttakaa ja selittäkää, miten tämä on mahdollista! En tiedä, minne pitäisi soittaa ja kysyä tätä. Mieheni ei usko, että olen syytön ja uhkailee jo erolla!!!