Äitiysvaatteet

Aureelia

Satasella mukana keskusteluissa
Helmikuiset 2027
Ajattelin avata tänne keskustelun raskausajan ja miksei myös synnytyksen jälkeisen ajan vaatetuksesta. Itselläni on tällä hetkellä menossa 13.viikko ja mulla on nyt selkeästi pientä mahaa jo. Parit äitiyshousut (trikoota) ostin jo aiemmin, kun mikään ei mennyt päälle alkuraskauden turvotuksissa. Nyt on tullut ajankohtaiseksi päivittää treenihousuja hieman raskausystävällisemmiksi, kun kaikki treenilegginsit puristaa ikävästi vatsan kohdalta. Vyötäröä lukuunottamatta olen edelleen xs-kokoa, joten en tiedä auttaako vaan isomman koon ostaminen. Erilaisia äitiystreenivaatteita olen tsekkaillut, mutta mietityttää niiden istuminen. Onko muilla kokemuksia raskauteen sopivista treenivaatteista, etenkin legginseistä? Mitkä on olleet hyvät?

Tästä ei varmaa oo kauheena apua ite oon edellisissä menny koko raskauden ihan normi treenihousuilla ja normaalilla koollakin. En oo siis ostanut muutaku imetysliivit ja paidat raskauksien aikana. Mulla on jotenkin niin pieni maha et ne äitiysvaatteet ei vaan istu ja normivaatteet ei oo puristanu. Oon kokoa 34-36 eli xs-s. Toki voi olla et kun pituuden vuoksi on kokoa s ollu treenihousut nii ne si on joustanu vyötäröltä tarpeeksi, et ehkä aluksi vaa isompi koko vois toimia paremmin.

Vaikuttaa varmasti paljon se miten lopulta maha kasvaa yms. Mun kavereista osa on pärjännyt normaalia kokoa yhtä isommalla ja osalla ei toivoakaan. Ihan alkuperäisestä koosta riippumatta ja eri tavalla eri raskauksissa. Ite aattelin seurata ensin mitä tapahtuu ja ostin väljän mallisia housuja joita pystyy pitämään monen kokoisena. 🤔

Takaisin