Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

Mulla on muutamia kaverin tuomia äitiyslegginsejä jo käytössä vaikka peruslegginssitkin kyllä menee vielä, farkut sen sijaan ei. Tykkään käyttää enimmäkseen tunikoja/mekkoja, onneks kohta tulee lämpimämmät kelit🥰

Kaikki normivaatteet menee edelleen (rv 14+3), mutta etenkin iltaisin turvotus alkaa olla melkoista ja löysemmätkin farkut ja legginsit tuntuu välillä silloin vähän epämukavilta ja jää painaumia ihoon. Tänään tulikin nyt sitten ostettua kirpparilta ensimmäiset äitiysleggarit, kun löytyi hyväkuntoiset edullisesti 😊 varmaan ihan vielä ne ei tule ainakaan säännöllisempään käyttöön, mutta onpahan nyt valmiina, jos alkaa muut housut enemmän puristamaan.

Oon miettinyt, että haluaisin mahdollisimman vähän ostella varsinaisia äitiysvaatteita, mutta tarpeeseen toki, koska mukavuus ennen kaikkea! 😄

Mulla on ollut jo ehkä kuukauden pääasiallisessa käytössä Stadiumin oman merkin trikoot, joissa leveä ja korkea vyötärönauha. Myös korkealle nousevat trikoot ja pitkät neulemekot hyväksi havaittuja. Vanhat äitiysvaatteet on vielä tallessa ja just hain ne hypisteltäväksi. On kyllä kiva odottaa kesällä ja syksyllä kun on helpohkoa pukeutua. Taisin viimeksi pärjätä loppuun asti kaksilla äitiysfarkuilla ja väljällä syystakilla, ei ehtinyt tulla liian kylmä. Ostin Lidlin äitiyspaitoja ja trikoita parit kappaleet ja ne taisi olla ainoat uutena hankitut, muut oli kaikki kirpparilta.

Takaisin