Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Laameri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tykännyt käyttää mekkojen kanssa äitiyspyöräilyshortseja. On masulla tuetumpi olo eikä just reidet hankaa.

Mulla alkaa olla vähän sama ongelma siinä että kaikki yläosat alkaa jäädä pieneks, mutta pituudesta 😅 Ei meinaa riittää paitojen pituus peittämään enää mahaa, eikä mulla oikein ole äitiyspaitoja ollenkaan kun oon niin pitkään pärjännyt vanhoilla, tavallisilla paidoilla kunhan on olleet riittävän väljiä tai joustavia. Ja nyt tässä vaiheessa raskautta (33+6) ei sit enää viitsis ostaa äitiyspaitoja. Täytyy mennä etsimään loppuraskauteenkin sopivia imetyspaitoja ja tavallisia paitoja joita tulee käytettyä myöhemmin.

Oon vähän myöhässä, kun enää kaksi viikkoa laskettuun aikaan, mutta en oo käyttänyt lainkaan äitiys vaatteita 😅 Oon niin isokokoinen muutenkin, että ei oo tullut tarvetta: legginsit joustaa ja isot t-paidat ovat mulle peruskauraa, ja niillä on menty keväästä lähtien. Tosin nyt alkaa jotkut t-paidat olla vähän pinkeitä. Paino ei tosin ole noussut kuin neljä kiloa, joten sinällään suurta massakautta ei ole (vielä 😅) ollut, ehkä tässä parin viikon aikana teen Hulkit 🤣

Takaisin