Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Laameri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Laameri

Jostain jotain jo tietävä
Syyskuiset 2025
Yleistä keskustelua ja vinkkejä hyviksi havaituista pukimista sitten, kun siihen alkaa olla aihetta 🤰🏼

Mulla on semmonen spesifimpi lehmä tässä ojassa, johon kaipailisin parviälyä 🙏🏻 mulla oli aiemmin ihanat, maailman parhaat raskaushousut, jotka taisin mennä antamaan pois, koska en meinannut lisääntyä enää. Nää oli mustat, korkeavyötäröiset ja leveelahkeiset, sellasta paksumpaa college/jerseykangasta, jotka veny kyllä jonku verran mut pysy ihanan napakkana ja piti muotonsa eikä hiutunu ihan ohkasiks. Osaisko joku vinkata tällasestä vastaavasta tuotteesta? 🙏🏻

Tässä vielä surkea kuva etsinnän kohteesta 😅

Liitteet

• C561BBB1-9B94-48D9-851B-28D9420C7CE6.jpeg
    C561BBB1-9B94-48D9-851B-28D9420C7CE6.jpeg
    989 KB · Katsottu: 25
Kuulostaa unelmahousuilta! Harmi etten osaa auttaa mutta kiinnostaa muakin jos joku muu keksii mistä vastaavat löytyis 😀

Salapoliisityöni tuottikin tuloksia, kun löysin tilausvahvistuksen spostista vuodelta 2020 😂 eli nää on BOOBin Once-on-Never-Off Wide Pants nimeltään, nyt kaikki metsästämään jos näitä jostain vielä saa!

Saa jatkaa keskustelua muista suosituksista, monologini on päättynyt 🕵🏼‍♂️

Kiitos @Laameri vinkistä! Hyvät legginsit ja tuommoset housut pitää hankkia. Mekkoja tulee varmaan käytettyä paljon. Oon ihan alussa mutta nyt jo turvottaa sen verran, ettei tee mieli laittaa farkkuja tai mitään kiristävää.

Jos tämä raskaus etenee, niin täällä kans housut ja leggingsit ostoslistalla. Ehkä myös shortsit 🤔 Käytän niin väljiä vaatteita, että muuten varmaan menee omat mekot ja paidat.

Joo mullakin housut ja shortsit hankintalistalla kun kesällä taas iso maha 🤞🏼 muutoin sama, et paidat ja mekot varmasti menee!

Oon kieltämättä vähän innoissani, koska jos kaikki menee hyvin, niin olisin isoimmillani kesällä. Tällöin voisin käyttää mekkoja koko kesän. On meinaan aavistuksen vaikeaa löytää raskausvaatetta, jos sattuu olemaan pitkäraajainen. Farkuissa käytän lahjepituutta 36 tuumaa, jota onkin niin helppo saada, ja raskaushousuvalikoima kutistuu lähes olemattomaksi 🙈

Mulla on kyllä pari raskaus/imetyspaitaa, jotka on niin hyviä, että käytän edelleen arkielämässä. Sivurypytykset paidoissa on tosi kätevät eikä näytä tyhmiltä kaiken vauvatouhun jälkeenkään.

Mä jotenkin toivoisin, että ei ihan hirveästi tarvitsisi hankkia mitään, käytän muutenkin paljon mekkoja, joten niillä ajattelin liihotella myös kesän yli. Jotain äitiyssukkahousuja ehkä tarvitsee ostaa tässä kevättä varten. Ja ehkä jotkut "semisiistit" housut, tuollaiset kuin aloituksessa oli, mutta katsotaan kunhan päästään sinne asti, että vaatekaapin rajat tulee vastaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Minuun on iskenyt jotenkin myös piheys, sillä tiedän etten tule saamaan kuin minimit äitiyspäivärahaa ja muutenkin olen tässä opiskelijana elellyt aika niukasti, niin senkin takia koitan välttää minkään ekstran ostamista jollei ole ihan ehdoton pakko. Tukisukkia/lentosukkia joudun varmaan ostamaan tässä kohtapuolin, kun verenpaineet on niin matalat ja joudun seisomaan aika paljon opiskeluissa ja välillä heikottelee, mutta niitähän voi sitten jatkossakin käyttää töissä ja reissatessa, eli ei tulisi vain tätä varten pelkästään.

Mä jotenkin toivoisin, että ei ihan hirveästi tarvitsisi hankkia mitään, käytän muutenkin paljon mekkoja, joten niillä ajattelin liihotella myös kesän yli. Jotain äitiyssukkahousuja ehkä tarvitsee ostaa tässä kevättä varten. Ja ehkä jotkut "semisiistit" housut, tuollaiset kuin aloituksessa oli, mutta katsotaan kunhan päästään sinne asti, että vaatekaapin rajat tulee vastaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Minuun on iskenyt jotenkin myös piheys, sillä tiedän etten tule saamaan kuin minimit äitiyspäivärahaa ja muutenkin olen tässä opiskelijana elellyt aika niukasti, niin senkin takia koitan välttää minkään ekstran ostamista jollei ole ihan ehdoton pakko. Tukisukkia/lentosukkia joudun varmaan ostamaan tässä kohtapuolin, kun verenpaineet on niin matalat ja joudun seisomaan aika paljon opiskeluissa ja välillä heikottelee, mutta niitähän voi sitten jatkossakin käyttää töissä ja reissatessa, eli ei tulisi vain tätä varten pelkästään.
Muutenkin itsestäni tuntuu turhalta käyttää rahaa vaatteisiin, joita käyttää vain pari kk. Oman kokemukseni mukaan mukavat äitiyshousut on kyllä törkeät, koska niitä tekee mieli käyttää vielä jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, kun vatsa ei ole palautunut! Kirppiksiltä (ainakin netti-) löytää tosi hyvin äitiysvaatteita, ja yleensä hyväkuntoista, koska ovat käytössä vain vähän aikaa.

En haluaisi ostaa uutena lyhyttä ajanjaksoa varten eli yritän mennä sellpy/tise valikoimalla. Äitiysvaatteista yhdet shortsit ja yhdet pidemmät trikoot tulee varmaan hommattua sekä mustat farkut. Näillä toivon pärjääväni 🙌🏻

Raskausajan salivaatteet? Hyväksi havaittuja housuja saa etenkin vinkata. Jokusen hetken kenties menee vielä normitrikoot mutta etenkin kohdun noustessa lähelle vyötärösaumaa, oletan että alkaa painamaan.

Takaisin