Mulla on kahdet mamaliciousin mustat puuvillaleggarit ”vatsapussilla” joita käytän jo nyt ne kyllä päivän mittaan vähän lörpähtää mut en voi pitää nyt mitään missä vähänkin kompressiota esim. aiemmat Ninepinen lempileggarit pölyttyy nyt kaapissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä huikkaan sivusta AIM'n merkin äitiystrikoot. Mulla oli näiltä ne ribbimallin housut ja elin niissä käytännössä sen talven kun olin raskaana. Mulla toki näiltä samat housut myös normaalistikin ainaOnko kenelläkään suosituksia oikeasti hyvistä raskausjan leggingseistä? Tai urheilutrikoista. Viihdyn niissä lähes kaikki päivät.
Tuolla yleisessä keskustelussa näistä olikin jo puhe.Mitä sovelluksia teillä on käytössä?
Ja joo, pakko varmaan tänään käydä h&m:llä kattomas jo ensalkuun jotaki pöksyä.
Ostin Reebookin (linkki alla) vastaavat raskauteen 2020 ja olen käyttänyt jumppapöksyinä siitä lähtien, eivät ole löpähtäneet yhtään ja sen vatsaosion kun taittaa kaksinkerroin on vaan äärimmäisen mukava korkeavyötäröinen trikoo myös ei raskaanaolevalleOnko kenelläkään suosituksia oikeasti hyvistä raskausjan leggingseistä? Tai urheilutrikoista. Viihdyn niissä lähes kaikki päivät.
Joo niissä äippähousuissa se etuosa on hieman korkeempi, mutta ei ole samalla tavalla semmosta masupussia kun monissa äitiyshousuissa on. Oli kyllä hintansa arvoset vai onkohan niille tullut sitten siitä ribbimallistostakin ne leveämmällä lahkeella olevat. Mutta heidän vaatteensa on kyllä mukavia äitiys- ja normivaatteet.@Helpsuli just noita AIM’n housuja oon katellut! Heillä oli äitiyskategoriassa nuo ribbihousut mitkä ei edes näytä niin äitiyshousuilta, ilmeisesti vaan venyvät paljon.
Pitäis ostaa uusia housuja, piti jo ennen raskautta, niin taidan tilata nuo. Näyttävät että kävisivät pienemmällekin mahalle.
Hei, kiitos näistä, kivoja vinkkejä! Pitää tsekata!Tuolla yleisessä keskustelussa näistä olikin jo puhe.
Mulla on monta käytössä kun ei ollu ennestään mistään kokemusta, halusin kaikki ottaa kokeiluun ja selvittää mikä on paras.
Mulla on Preggers, Raskaus+, Preglife ja Liberoklubben. Lisäks Flo oli käytössä ennen raskautta menkkojen ja oviksen seurantaan ja sinne kirjailen edelleen oireita ylös mutta muuta käyttöä sillä ei oikein ole ainakaan jos ilmaisversioo käyttää kuten minä.
Tämän hetkinen mielipide on että Preggers on kivoin
Vinkkinä että Preglifen kautta tosiaan sai Ifin jonku raskauden tuki vakuutuksen ilmaiseksi ja sai tilata ilmaiseksi Twistshaken tuttipullon ja 2 tuttia siihen päälle
Mulla sama homma talvitakin kans, viime talvena ostin uuden ja nipin napin menee vetskari kiinni en haluis vielä näin alkutalvesta ostaa uutta kun jos maha ihan hirveästi kasvaa niin mitä jos se uusikin käy pieneks ennen kevättä ja muutenkaan ennen nt-ultraa en haluais mitään yhtään isompia hankintoja tehdä.Mun talvitakki kiristää jo nyt mahan kohdalta (5+5) enkä tiiä selviänkö varhaisultraan (8+4) en kumminkaa haluis ostaa ennen sitä mitään ku jos tuleekin huonoja uutisia...
Mä oon miettiny suosiolla kantotakkia. Toiveena ois kumminki kanniskella uutta tulokasta ja ulkona täytyy joka päivä käydä ens talvenakinMulla sama homma talvitakin kans, viime talvena ostin uuden ja nipin napin menee vetskari kiinni en haluis vielä näin alkutalvesta ostaa uutta kun jos maha ihan hirveästi kasvaa niin mitä jos se uusikin käy pieneks ennen kevättä ja muutenkaan ennen nt-ultraa en haluais mitään yhtään isompia hankintoja tehdä.