Äitiysvaatteet!

En oo sit löytänyt ainuttakaan liikettä jossa ois sellasia imetyspaitoja tai toppeja mitä päälleni laittaisin :D kaikki on kuosiltaan raitaa tai kukkakuvioo, ja mallia mummo.. ei kiitti mulle.. onks kukaan koskaan tilannu ulkomailta, oisko siellä paremmat valikoimat?
 
En oo sit löytänyt ainuttakaan liikettä jossa ois sellasia imetyspaitoja tai toppeja mitä päälleni laittaisin :D kaikki on kuosiltaan raitaa tai kukkakuvioo, ja mallia mummo.. ei kiitti mulle.. onks kukaan koskaan tilannu ulkomailta, oisko siellä paremmat valikoimat?

Joo, mä en ymmärrä miksi kaikki äitiys- ja imetysvaatteet on raitaa tai kukkaa. H&m:llä ja Zalandossa oon bongannut parit yksiväriset mutta ne onkin sitten mustaa tai valkoista. En myöskään haluaisi maksaa vaatteista ihan hirveästi. Vinkkejä otetaan vastaan täälläkin...
 
En oo sit löytänyt ainuttakaan liikettä jossa ois sellasia imetyspaitoja tai toppeja mitä päälleni laittaisin :D kaikki on kuosiltaan raitaa tai kukkakuvioo, ja mallia mummo.. ei kiitti mulle.. onks kukaan koskaan tilannu ulkomailta, oisko siellä paremmat valikoimat?

Mää oon kironnut kans, että miks nää vaateketjut ajattelee että aivot lakkaa toimimasta raskaudessa ja sitten halutaan pukeutua vaan kukkiin, sydämiin ja perhosiin!
 
Muutenkin tuntuu että äitiys- ja imetysvaatteita on tosi pieni valikoima kun taas ajattelee miten paljon on olemassa raskaana olevia ja imettäviä naisia. Luulis että kysyntää olis.
 
Sain kaverilta kaksi henkkamaukan imetyspaitaa. Ne saa luvan riittää siihen, että kyläilyreissut ja kaupassakäynnit ym. kotoapoistumiset saa hoidettua.

Miten musta tuntuu, että ensin joka puolella toitotetaan että tarvitset raskausaikana / vauva-aikana noin miljoona erilaista vaatetta / tuotetta / tavaraa. Ja sitten niistä pyydetään jotain ihan mahdottomia summia. Missä on vauvatavaran halppiskauppa?
 
Lidlin napitettava farkkupaita? Olis varmaan ihan kätevä saada kotosalla tissi esille?
 
Mä ostin esikoisen aikana 2 hm- imetystoppia. Niillä pärjäs hyvin, käytin tavallisia toppeja ja v-aukkosia / napitettavia paitoja myös. Kyllähän niistäkin saa nopeesti tissit esille jos vaan haluaa:hilarious: (ainakin minä, mulla on niin pienet tissit :grin) hyvät liivit oli must tärkeämpää!
 
Mä käytin usein esikoisen kanssa imetystoppia ja jotain löysempää t-paitaa tai periaatteessa minkälaista paitaa vain sen päällä, jonka vain nostin ylös imetyksen ajaksi. Helposti sai imetettyä paljastamatta koko tissiä (tai mahaa) missä vain. Kesällä ainoa ongelma oli että saattoi tulla hieman liian kuuma tuplapaidalla. Öisin käytin sitten imetys t-paitaa pelkästään kun se tuntui kätevimmälle.
 
Oon tykännyt ainoastaan Boobin imetyspaidoista, muuten olen vaan laittanut topin alle ja toisen ohuen paidan päälle ja sieltä välistä sitten imetellyt, on toiminut parhaiten.
 
Takaisin
Top