Äitiysvaatteet

Sannamaj, itse olen suunnilleen samaa kokoluokkaa, ja Changen liikkeet ovat olleet kutakuinkin ainoita, joista löytyy kokoja. MUTTA imetysliivejä kokoluokassa 65-70 G-H olen ostanut myös huuto.netistä! Käyttämättöminä toki, ja hinta on ollut järjestään alle 20 euroa. Suosittelen tutkimaan huutonetin tarjontaa!

Isompipovisten kannattaa tsekata myös Lumingerie! Löytyy imetysliivejäkin, ja palvelu toimii omien kokemusten perusteella kaikinpuolin erinomaisesti.
 
Okkei kiitos vinkistä Pikkuakka, pitääkin kattella! :)

Mulla on muuten enää tosi vähän vaatteita mihin mahdun, tyyliin kaks-kolme paitaa ja muutama alaosa, joita oon jo aiemmin jatkanu ponnareilla sunmuilla kun ei oo napit menny kiinni ja nyt alkaa jo loppuu se ponnarivarakin... Ei vaan ihan enää viittis ostaa uusia mammavaatteita kun kuitenkin kuukaus enää laskettuun aikaan..
Puuhh
 
Ostin siskon kaverilta kesän alussa kassillisen äitiysvaatteita. Ne kaikki olivat tosi siistejä ja muutamat housut olivat olleet käytössä vain kerran, pari. 72€!!! Lisäksi olin ehtinyt ostaa yhdet mammahousut H&M:sta. Parit pussissa olleet vaatteet jäävät multa kokonaan pitämättä. Muutaman kerran tullut joitain käytettyä, yhdet farkut olleet käytössä aina vain kun mahdollista. Taidan laittaa koko kassin eteenpäin jonnekkin kirpparille ja pyytää vaatteista niiden arvoa vastaavan hinnan.

Luulin, etten lihoisi ja levenisi lainkaan muutamiin vaatteisiin sopivaksi, mutta olen kuitenkin jossain vaiheessa saanut lantiota levenemään. Reidet eivät ole kyllä paksuntuneet, mutta lantio on huomaamatta levinnyt jonkin verran. Tässä toissapäivänä sovittelin vaatteita ja yllätyin kun parhaimmin päälle mahtuivat toisiksi suurimmat vaatteet! Wou!

Kahdet imetysliivit on tullut hankittua, yhdet ehkä vielä tarviin.. suuremmat. Olen ostanut myös kaksi imetyspaitaa. Sellaisia H&M:n t-paitamallisia, musta ja valkoinen. Niistä otan toisen jo synnärikassiin.

Kaikenkaikkiaan on äitiysvaatteista ollut hyötyä, kun ei kokoajan ole tarvinnut kulkea legginsseissä, verkkareissa ja lööhö-vaatteissa. Muutaman kerran on ollut tilaisuuksia, joissa on pitänyt pukeutua siistimmin - kuten hautajaiset. Silloin on ollut mukavaa kun on ollut jopa valinnanvaraa!
 
Tilasin tossa bebesiltä vielä yhet äitiysfarkut, kun tarjouksessa oli 25€. Tänään kävin postista hakemassa. :)
 Eihän tässä aikaa enää kovin kauan ole, mutta ei enää yhetkään edelliset farkut mahtunu jalkaan ilman, että puristi jostain kohin.
Ja tuskinpa toi maha heti tosta kuitenkaa entiselleen tulee niin ehkä kivempiki käyttää sitte vielä hetki synnytyksen jälkeen niitä.
 
Takaisin
Top