Äitiyspakkaus2023

Minma

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elokuiset 2023
Joko näitte uusimman pakkauksen?


Mitä pidätte? Aiotteko ottaa?
 
Aina olen ajatellut ottavani äitiyspakkauksen, mutta nyt näyttää aika suppealta😐 onneksi on vielä aikaa miettiä ottaako vai ei🙈
 
Aina olen ajatellut ottavani äitiyspakkauksen, mutta nyt näyttää aika suppealta😐onneksi on vielä aikaa miettiä ottaako vai ei🙈
Ehtiihän sitä miettiä ja vaihtaa monta kertaa mieltä. Meilläkään ei oikeesti tarvetta kun esikoiselta kaikki tallessa, mut mietitään silti. Kirppareilta löytyy kyllä paljon vanhojen pakkausten vaatteita yleensä aika edullisesti.
 
Ihania värejä ja kuoseja. Bodyt näytti olevan kaikki kietasumallia, ovat varmasti näppäriä.
Ei olla ottamassa kuitenkaan.
 
Ei tule meille. Esikoiselle otettiin ja aivan turhaan, vaatteet oli aivan väärän mallisia eikä olleet niitä suosikkeja muutenkaan väreiltään ym, niin käyttämättä jäivät. Osa hajosi heti kättelyssä ja toppapukukin oli sopiva kesällä🤦🏼‍♀️ Niitä ei saa myöskään myytyä eteenpäin, kukaan ei oikeen halua edes ilmaiseksi🙈
Toisen kohdalla otettiin rahana ja ostin niillä silloin vaunut, tuli paljon parempaan käyttöön😊
 
Ihanan näkösiä. Esikoisella palveli hyvin. Nyt on vaan kauheen vähän tavaraa, ehkä otetaan silti. Esikoisellekki tehtiin siitä muistolaatikko ni olis kiva et toisellaki sit olis :smiling-eyes:
 
Meillä oli kyl käytössä ja minusta ne oli ihania juttuja mitä tuli sillo 2020 pakkauksesta. Meille on tullu käytettynä vanhoja äitiyspakkaus kamoja . Mut esim kirppiksellä ei välttämättä oo kauheesti myyntiarvoa.
 
Aina olen ajatellut ottavani äitiyspakkauksen, mutta nyt näyttää aika suppealta😐onneksi on vielä aikaa miettiä ottaako vai ei🙈
Mulle tuli valitettavasti ihan sama fiilis, varsinkin kun värimaailma on noin halju. 😞 Ottaisin mieluummin tuon 2022 pakkauksen kuosien ja värien puolesta.

Tosi erikoista, että esimerkiksi kondomeista ei ole saatu tarjousta. Ei nyt sillä, että niitä juuri erityisesti kaipaisin (😂), mutta luulisi kondomimarkkinoilla olevan suuria firmoja, jotka aina osallistuvat tällaisiin tarjouskilpailuihin. 🤔 Pehmolelun/lelun puute on myös sääli, ajattelen että se on vähän sellainen sukupolvikokemus, kun kaikilla on ollut samanlainen ensilelu.
 
Mulle tuli valitettavasti ihan sama fiilis, varsinkin kun värimaailma on noin halju. 😞 Ottaisin mieluummin tuon 2022 pakkauksen kuosien ja värien puolesta.

Tosi erikoista, että esimerkiksi kondomeista ei ole saatu tarjousta. Ei nyt sillä, että niitä juuri erityisesti kaipaisin (😂), mutta luulisi kondomimarkkinoilla olevan suuria firmoja, jotka aina osallistuvat tällaisiin tarjouskilpailuihin. 🤔 Pehmolelun/lelun puute on myös sääli, ajattelen että se on vähän sellainen sukupolvikokemus, kun kaikilla on ollut samanlainen ensilelu.
Aaa en oo ees tajunnu et lelu puuttuu. En oo kauheesti kattonu sitä.
 
Mulle tuli valitettavasti ihan sama fiilis, varsinkin kun värimaailma on noin halju. 😞 Ottaisin mieluummin tuon 2022 pakkauksen kuosien ja värien puolesta.

Tosi erikoista, että esimerkiksi kondomeista ei ole saatu tarjousta. Ei nyt sillä, että niitä juuri erityisesti kaipaisin (😂), mutta luulisi kondomimarkkinoilla olevan suuria firmoja, jotka aina osallistuvat tällaisiin tarjouskilpailuihin. 🤔 Pehmolelun/lelun puute on myös sääli, ajattelen että se on vähän sellainen sukupolvikokemus, kun kaikilla on ollut samanlainen ensilelu.
Lelun puuttuminen on kyllä harmi!
 
Me varmaan otetaan, tuo lelu kans vähän harmi 😔 Mutta hienoa kun laatuun ja kotimaisuuteen on panostettu uudella tasolla. En ole sinänsä nirso värimaailman suhteen, niin kaikki varmasti tulisi käyttöön. Kaunis paketti ja se on aina ihana sitten hakea postista ja tutkia 💓
Saa sitten muistolaatikoksi pienelle, esikoiselle myös kasaan hänen äp laatikkoon muistolaatikon vauva-ajasta 😊
 
Oli kyllä paljon supistunut tuo pakkaus esikoisen ajoilta eli vuodelta 2017 🙄
Meillä kutakuinkin kaikki tallella joten ei ole tarvetta pakkaukselle.
Mutta oli kyllä hyvä tuo kietasumallisten bodyjen määrä!
 
Ottaisin joka tapauksessa pakkauksen ekalle lapselle, mutta olin ihan mielissäni että noin paljon minua miellyttävät kuosit oli! Etenkin viltti, haalari ja unipussi! 🤩
 
Kyllä tosi pieni pakkaus. Lelu harmittaa ja noi värit on vähä turhan persikkaa ja beigeä. Rakastin tuota 2020 pakkausta ja siitä varmaan liki kaikki oli käytössä. En tiedä edes ottaisko🙈
 
Pakkaus on ihan kiva kyllä, mutta me valitaan silti raha.😊 Esikoiselle aikoinaan pakkaus otettiin ja oli kuin jouluaatto, kun pakkauksen sai hakea postista ja pääsi hypistelemään sisältöä. Useimmat vaatteet paljastuivat kuitenkin väärän mallisiksi vaikka kuinka odotti lapsen kasvavan mittoihin. Toppapuku, villapuku, laatikko, makuupussi ja peitto olivat kyllä kovassa käytössä.
 
Takaisin
Top