Äitiyspakkaus

Jos kaikki vain menee hyvin, niin meille ensimmäinen tulossa, joten ehdottomasti otan pakkauksen kun se sisältää niin paljon hyödyllistä tarviketta ja vaatetta. Ja meillä ei mitään ole vielä valmiina 😊. Saisivat julkaista sen jo! 😁
 
Me ei olla vielä puhuttu asiasta, esikoiselta on kyllä kaikki kamppeet tallella mutta varmaan se halu tulisi ottaa kun meen kattomaan pakettia 🥹❤️
 
Aivan ehdottomasti otamme äitiyspakkauksen! Esikoista odottaessa paketin haku oli yksi odotusajan kohokohdista ja haluan ehdottomasti, että kuopuksellekin hankitaan se 🥰
 
Riippuu varmasti siitä, minkälainen on äitiyspakkaus mallia 2024. Meillä esikoinen sai 2023 pakkauksen ja sieltä on paljo hyväkuntoista vaatetta tallessa.

Mutta äitiyspakkaus on niin ihana, että suht. Matala kynnys se olis ottaa. 😊
 
Me varmasti otetaan, koska olisi esikoinen kyseessä. Niin paljon tarpeellista😊
 
Luultavasti tulee otettua pakkaus. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Aikaisempien lapsien kohdalla molemmista otettiin pakkaus. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Luulen, että ei osata olla ottamatta pakkausta, vaikka tosiasiassa siellä kyllä todennäköisesti on hyvin vähän sellaista, mitä varsinaisesti tarvitaan, kun esikoiselta on niin paljon kaikea tallessa... Mutta tarvitseehan pikkuinenkin sen ikioman pahvilaatikon. :red-heart:
 
Meillä varmaan riippuu paljolti siitä, mitä tänään vuoden pakkauksessa on. Edellisen lapsen jäljiltä on paljon tallessa vaatetta.

Mutta onhan pakkaus vaan niin ihana. 😊♥️
 
Me ei varmaan tällä kertaa oteta pakkausta kun esikoisen jäljiltä kaikki on vielä tallella ja osa jopa käytössä. Mutta onhan se omanlaisensa rituaali joka konkretisoi tulevaa vauvaa entisestään. Mielenkiinnolla katson kyllä mitä tämän vuoden pakkauksessa on.😊
 
En oo ottanut pakkausta kahden aikaisemman lapsen kohdalla, enkä usko, että otan nytkään. Oon halunnut mielummin ostaa itse kirpparilta sellaisia vaatteita ja tavaroita mitkä miellyttää enemmän omaa silmää. Varmaan ainoa syy miksi kaduttaa, etten pakkauksia oo ottanut, on se, että olisi voinut olla kiva kerätä niihin laatikoihin lapsille omat muistot talteen.
 
Mä odotan kyllä äitiyspakkausta innolla! Koitan olla urkkimatta etukäteen mitä siellä on, vois olla kiva avata se täysin yllätyksenä. Kiva idea tuo muistojen kerääminen äitiyspakkaukseen!
 
Me ei oteta äitiyspakkasta.. taidetaan hukkua muutenkin noihin edellisiin vaatteisiin 😅. Jouduttiin ostaa lisää sillon ekan kohdalla (pukluja sen verran et meni helposti 10bodya päivässä) sekä sain siskoltani ja joka lapsen kohdalla tullut aina vaan lisää vaatetta etenkin. Rahana siis otetaan ja sillä sit pinnasänkyä ja jos tarvii lisää harsoja tyyliin ☺️.
 
Esikoiselle otettiin pakkaus, toiselle ei. Luultavasti ei oteta kolmannellekaan. Onhan se ihana hypisteltävä, mutta toisaalta kampetta kyllä tuntuu riittävän useamman lapsen taloudessa. Ajattelin sillä äitiysavustusrahalla, jos vuokrais sen vaavisängyn ja jos käytetyn triptrapin löytäis toisen 🤔
 
Meinattiin ottaa pakkaus. Ihana hypistellä kun tulee. Lapset jo niin isoja, ettei mitään niiltäkään ole valmiina. Otin kyllä pakkaukset heillekin.
Vähän malttamattomana olen odottanut millainen pakkaus tulee olemaan.
 
Tavallaan pakkaus olisi ihana ottaa, mutta tuntuu että tavaraa on muutenkin niin paljon. Esikoisesta otin ja kuopuksesta en, ehkä kallistun nytkin siihen etten ota.
 
Me otettiin pakkaus kaikista, otetaan varmaan nytkin. Paljon siellä on turhaa, mutta toisaalta se raha on niin pieni ettei sillä ole käytännössä mitään vaikutusta. Ja nyt kun olin hankkiutunut eroon kaikista vauvanvaatteista jo edellisen jäljiltä niin tulee edes niitä. Kaikki vauvat on kyllä olleet niin isoja, että pakkauksen vaatteista jää paljon pieneksi ennen syntymää :tears:
 
Takaisin
Top