Äitiyspakkaus

Tänään laitoin avustushakemuksen vetämään, rahan otan sen koska en halua ylimääräistä tavaraa.
 
Itsekin päädyin lopulta rahaan. Pakkaus olis ollut kiva, mutta ei tarvita sitä kaikkee ja kirpparilta/kaupasta saa just sen mitä tarttee ja 170 on kuitenkin iso raha esim kirpparilla.
 
Haluiskohan joku tehdä miun kanssa diilin ja tilata sen äitiyspakkauksen, lähettää sen tänne Berliiniin postissa ja miä maksaisin sen 170 euroa + postit? Siis tietysti joku joka ei oo ottamassa sitä pakkausta :)

Miä en sitä muuten saa kun en kuulu Suomen sosiaaliturvaan, ois silti kiva saaha se. Jos mahdollista niin se 2019 pakkaus ois kiva, mut tietysti 2018 menee!
 
Toivottavasti ei oo kaikki jo hakenu sitä rahana :sad001 katsoin et postitus maksais 35e Saksaan, ei oo paha.
 
Berlin ootko jo löytäny jonkuu joka ottais paketin sun puolesta?
Mulla vaa tuli mieleen et mulla varmaan jää osa vaatteista käyttämättä ihan vaan siksi etten pidä kuoseista.
Että jos et saa koko pakettia ni mä voisin sulle ainakin osan myydä :)
Ja sit niitä pahvilaatikoitahan saa myös ostettua jostain kirppareilta.
 
Berlin ootko jo löytäny jonkuu joka ottais paketin sun puolesta?
Mulla vaa tuli mieleen et mulla varmaan jää osa vaatteista käyttämättä ihan vaan siksi etten pidä kuoseista.
Että jos et saa koko pakettia ni mä voisin sulle ainakin osan myydä :)
Ja sit niitä pahvilaatikoitahan saa myös ostettua jostain kirppareilta.

En oo löytäny, kiitos tarjouksesta :) kirjottele vaan että mitkä ei miellytä, niin katsotaan sitten et kannattaako niiden lähettäminen tänne.
 
En oo löytäny, kiitos tarjouksesta :) kirjottele vaan että mitkä ei miellytä, niin katsotaan sitten et kannattaako niiden lähettäminen tänne.

Katsotaan ekana kumman pakkauksen saan :) palataan asiaan!
 
Eilen tuli pakkaus :love017 livenä vielä paljo ihanampi kun kuvissa :Heartred nyt pitäis vaan keksiä joku paikka noille kaikille vauvanvaatteeille ja tavaroille :scratch
 
Perjantaina tuli vihdoinkin äitiyspakkaus. Eihän siitä ole kuin viisi viikkoa kun laitoin hakemuksen. Tuli tän vuoden pakkaus ja sen huomasi tavaroita läpikäydessä, että on ensimmäisiä tän vuotisia pakkauksia. Onko muita jotka ovat saaneet 2019 pakkauksen? Ja onko niissä ollut kaikki kunnossa?
 
Perjantaina tuli vihdoinkin äitiyspakkaus. Eihän siitä ole kuin viisi viikkoa kun laitoin hakemuksen. Tuli tän vuoden pakkaus ja sen huomasi tavaroita läpikäydessä, että on ensimmäisiä tän vuotisia pakkauksia. Onko muita jotka ovat saaneet 2019 pakkauksen? Ja onko niissä ollut kaikki kunnossa?

Miten huomasit että oli ensimmäisiä tän vuotisia?
 
Pakkauksessa oli puutteita. Yksi body puuttui ja myssyjä oli laitettu kaksi samanlaista. Lisäksi yhdestä tuotteesta löytyi pieni virhe. Laitoin näistä heti palautetta ja lupasivat lähettää puuttuvan bodyn.
 
Takaisin
Top