Äitiyspakkaus

En vielä oo, huomenna vasta neuvola missä saan raskaustodistuksen. Mutta voi olla että odottelen vielä vähän, ennenkuin haen:)
Otatteko te paketin? Olettekottanu edellisille?
 
Kaikille oon ottanut paketin ja tälle myös:)
 
Haettiin toissaperjantaina ja päätös tuli viime ma. Luulisi olevan haettavissa loppuviikosta tai ens viikon alusta. En vaan tiedä missä täällä nykyään on matkahuolto, jonne lähetys tulee, kun liike, jossa se ennen oli, lopetti joitakin viikkoja sitten. Sittenhän se selviää.
 
Tekstarilla tulee ilmotus jossa lukee osote mistä haetaan :wink
 
Äh, pitäisi saada aikaiseksi tilata tämä! Sisältöä olen kyllä ihaillut Kelan sivuilla, mutta jotenkin ei vaan saa aikaan, vaikka raskaustodistuksenkin sai jo melkein kuukausi sitten! Aika rientää :wideyed:
 
Kävin tänään hakemassa pakkauksen. Ja niin kuin arvelinkin, niin tekstiviesti-ilmoituksesta ei noutopaikka tarkalleen selvinnyt. Samassa osoitteessa kun toimi se lopettanut Matkahuolto-liike sekä K-kauppa, jossa asiamiesposti. Selvisi vasta kysymällä paikan päällä :P Matkahuolto löytyi samassa rakennuksessa olevasta kukkakaupasta :D
Ei vielä ole avattu, säästän huomiselle kun ilta meni asioilla.
 
Milläs fiiliksillä siellä on äitiyspakkauksia availtu? Kuvien perusteella kaikki vaikuttaa ihan kivoilta jutuilta, tuntuuko me hypistellessä myös siltä? Ensi viikolla varmaan on minunkin laitettava hakemusta vetämään
 
Minäkin tykkään pakkauksen sisällöstä. Sopii hyvin niin tytölle kuin pojalle. Kuosit on kivoja ja materiaalit tuntuvat hyviltä :) Minä olen jo kaikki pessyt ja viikannut lipastoon vauvan tuloa odottamaan.
 
Mun mielestä myös tavarat oli "livenä" vieläkin kivempia kun kuvissa :)
 
Oonko mie ainut joka ei oo viel hakemuksia tehny? Aattelin vasta maaliskuun lopussa tehä, eli noin kuukauden päästä. Enpä kyllä viimeks muistanu neuvolassa käydessä ees sitä raskaus todistustakaan ottaa:hilarious:
 
Huli, et oo ainut. Mullakin on vielä kaikki hakemukset tekemättä. Vielä on aikaa...

Mukavaa, että monen mielestä tavarat tuntuu ”oikeesti” vielä kuviakin paremmilta!
 
Mä oon tilannu vasta pakkauksen, senkin vasta reilu viikko sitten, kaikki muut hakemukset on kyllä kans tekemättä.. :grin
 
Me teimme juuri viikonloppuna kaikki samalla kertaa - vanhempainraha, äitiyspakkaus ja lapsilisä. Sainpa ainakin jotain vauvajuttuja pois to-do-listalta :happy:
 
Kyllä se äitiyspakkaus oli tosiaan vielä parempi kuin kuvissa. Kivoja kuoseja ja värejä, tykkäsin. Äitiyspakkaus tuli nopeasti, mutta muissa hakemuksissa tuntuu olevan tosi pitkät käsittelyajat!
 
Kyllä se äitiyspakkaus oli tosiaan vielä parempi kuin kuvissa. Kivoja kuoseja ja värejä, tykkäsin. Äitiyspakkaus tuli nopeasti, mutta muissa hakemuksissa tuntuu olevan tosi pitkät käsittelyajat!
Saitko sen uuden pakkauksen 2019? Jos sait, niin oliko sen makuupussin pohjaväri violetti vai harmaa? Entä haalarin?
 
Onko -19 vuoden paketti jo jaossa? Ehtikö joku sen saada?
 
Elokuisista huutelen, että mä sain omani viime viikolla ja vuoden 2018 pakkaukset sain. Eli ei oo vielä uusi pakkaus jaossa.
 
Takaisin
Top