Äitiyspakkaus

enemmän mua allergikkona ahdistaa kuivaushuoneessa, pölyn ja ennen kaikkea eläinpölyn seassa kuivatut pyykit kuin ulkona kesätuulessa kuivatut.. ne ei ole niin kuivatkaan" ulkona kuivattuna ku hivenen aina kosteutta enemmän ilmassa kuin kuivaushuoneessa.. siis pointti et ei oo niin kovat kuivat ääh miten se sanotaan :D

Joo, no riippuu varmaan vähän ilmanvaihdosta, että miten pölyä kertyy. Koivuaikaan en pystyisi ulkona kuivaamaan, mutta muuten ulkona kuivatuissa pyykeissä on kyllä ihanan raikas tuoksu. Odotan jo, että saan laitettua parvekkeelle pyykkejä kuivumaan, kun nyt uudessa kodissa parveke on! :)

Hei, pikaista apua tyhmälle! :D oon nyt laittamassa postiin ton viallisen bodyn ja tosiaan kelan sivuilla ja kaikkialla on että "ASIAKASPALAUTUS" pitää kirjoittaa kuoreen. Menee maksuitta. Eli nyt varmistan vielä, että siihen ei tosiaan tarvi ostaa sitä postimerkkiä..? Vaivannu mieltä, että jos en osta ja jääkin vain lojumaan postilaatikkoon..

" Viallisen tilalle saat uuden, ehjän tuotteen. Palauta viallinen tuote osoitteeseen Logistikas Hankinta Oy, Hakunintie 13, 26100 Rauma. Kirjoita kuoreen merkintä "ASIAKASPALAUTUS" ja merkitse myös palautustunnus 633944. "

Jos vain mahdollista, niin käy erikseen postissa ja kerrot tiskillä, että tämä lähtisi asiakaspalautuksena Kelalle ja vastaanottaja maksaa postimaksun :) Näin ainakin varmistuisi, että menee asia perille myös postin päässä :)

Tuo palautustunnus ja Asiakaspalautus kertovat, että ei tarvitse ostaa postimerkkiä. Laita kuoreen toki omat tietosi myös, mutta ko tiedoilla ja vastaanottajan osoitetiedoilla menee kyllä perille. Palautustunnuksella ohjautuu oikeaan "erään", jonka perusteella Posti osaa laskuttaa vastaanottajaa. Postikonttori aina varmin, mutta kyllä se postilaatikostakin lähtee.

Me ei otettu äitiyspakkausta nyt eikä esikoisen kanssa. Ihan vaan siksi kun oon tämmönen "shoppailu hullu" niin mielummin itte hypistelen ja kattelen kaupoissa semmosia vaatteita mitkä itteä miellyttää :p Ja kun en oo tykännyt niistä ä-pakkauksen kuteista, kun ihan muutamasta vain, niin itse koin turhaksi ottaa koko pakkaus ja sit jää käyttämättä miltein kaikki. Kyl tolla rahallakin saa vaikka mitä hankittua, ja onpan värit ja kuosit semmoset mitä haluan tytölle pukea.

Täällä myös astmaatikko kuivaa pyykkiä mielellään ulkosalla. Tuoksu on parasta, sitä ei saa mistään huuhteluainepullosta.

Kävin hakemassa tänään äitiyspakkauksen ja voi miten tuo 2016 pakkaus on ihana! :love017

Nyt kyselisinkin, millaisia tuotteita olette lähettäneet takaisin vaihdettavaksi?

Pakkauksessa osa vaatteista oli sellaisia, että langat repsottivat (esim paksuissa sukissa keskellä vartta).
Makuupussi vaan harmittaa, kun kuvissa se on selkeästi TUMMA, mutta näin kädessä katsottuna se näyttää ihan auringon haalistamalta..

Onko muille tullut tätä 2016 pakkausta?

Frozenflower, lähetitkö jotain tuotteita tekaisin tai reklamoitko niistä muuten? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen kun odottelen kohta saapuvaksi omaa pakkaustani niin tiedän vähän mistä kannattaa alkaa kitisemään. :) Jätin siis ihan viimetippaan pakkauksen tilaamisen, että varmasti saan sen 2016 pakkauksen. :joyful:

Jelppis, en ole itseasiassa edes purkanut pakkausta läpikatsomisen jälkeen :hilarious:

Luultavasti laitan ne sukat (vai olikohan ne sittenkin tumput) takaisin sinne (edit. Siis Kelaan), kun ne lankasilmukat kuitenkin ovat melkoisen isot ja jo taaperonkin sormet mahtuu niistä läpi. o_O

Oho! Ne on kyllä sitten jo aika isot... Ne kannattaa ainakin reklamoida. Samalla kannattaa ehkä kysyä siitä makuupussista, että kuuluuko sen olla sellainen haalistunut.

Onko teillä muilla kestänyt kuinka kauan hakemuksen tekemisestä pakkauksen saamiseen (en muista onko joku jo kysellyt tätä)? Itse tein hakemuksen 28.3 että saisin varmasti uuden pakkauksen (la30.5), eiliseen asti Kelan asiointipalvelussa luki että liitteet pitää lähettää 11.4 mennessä (lähetin ne sähköisesti jo aijemmin ja varmuudeksi vielä uudestaan tuota hakemusta tehdessä). No tänään siellä sivuilla lukee että hakemusta käsitellään ja käsittelyaika on kaksi viikkoa hakemuksen saapumisesta. Eikö siitä kuitenkin nyt ole jo yli sen kahden viikon, päivän vain mutta silti? Ärsyttää kun haluaisi jo päästä pesemään ne vaatteet että saisi kaikki valmiiksi pientä varten.

No minä tein hakemuksen 25.3. ja vasta pari päivää sitten oli tullut päätös ja eilen tuli kirje kotiin. Kävin siis kyttäämässä kelan asiointipalvelussa sitä aina välillä. :grin Samalla oli tullut päätös vanhempainpäivärahasta. Se siis odotti työnantajan ilmoitusta kun hain 6kk tulojen mukaan sen (ja sainkin).
Lisäys: Luulen, että siinä pääsiäisen aikaan on tullut paljon hakemuksia kun ilmoittivat nettisivuillaan pakkauksen vaihtuneen.

Tein hakemuksen 24.3. aamusta ja hain pakkauksen postista 1.4. Pari päivää aiemmin sain kirjeen missä oli selostus päätöksen teosta. En muista tarkkaa päivää, kun tuli heitettyä se roskiin sitten :grin

Mutta minulla tosiaan kesti 8vrk siitä että laitoin hakemuksen ja sain sen postista.

Takaisin