Äitiyspakkaus

Inkaliina

Jostain jotain jo tietävä
Olen ensiodottaja ja asun ulkomailla ja näin ollen en ole oikeutettu Suomen äitiyspakkaukseen. Sekös jos mikä harmittaa ihan vietävästi! Onko ketään joka ei ole ottamassa pakkausta, vaan ottaa sen rahana? Mietin mahdollisuutta josko löytyisi joku niin ihana jolta voin ostaa äitiyspakkauksen! :Heartred :)
 
Koska sulla Inkaliina on laskettuaika ? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mulla vasta lapsi syntymässä ja tarvitsen äitiyspakkausta vielä.
 
Laskettu vasta alkusyksystä, eli ei ihan hetkeen! Mietitkö että luopuisit omasta äitiyspakkauksesta sitten myöhemmin? :)
 
Tuolta kaksos-ketjusta kannattaa kysyä, kaksosista kun saa halutessaan 3 pakkausta...
 
Minulla on laskettuaika syyskuussa (jos kaikki menee hyvin), enkä ole ainakaan tällä tietoa aikeissa ottaa pakkausta, joten voin ehkä auttaa. :)
 
Inkaliina: Ite otin jo pakkauksen rahana, mutta tsekkaapas Facebookista "Äitiyspakkaus tarvitsevalle". Se on osto-/myyntipalsta, jossa voi myydä omansa tai huudella ostavansa pakkauksen.
 
Moikka
oon ensisynnyttäjä ja eka vauva on tulossa mitä kaikkea tossa äitiyspakkausessa on ?
voiko sitä hakea jos on vaikka 3.5kk raskaana vai milloin ?
 
äitiyspakkauksen sisältö lukee kelan sivuilla.
äitiysavustuksen (=äitiyspakkaus tai raha) voi hakea kun raskausviikkoja on 22 ja on saanu neuvolasta toodistuksen raskauden kestosta.
 
Olen ensiodottaja ja asun ulkomailla ja näin ollen en ole oikeutettu Suomen äitiyspakkaukseen. Sekös jos mikä harmittaa ihan vietävästi! Onko ketään joka ei ole ottamassa pakkausta, vaan ottaa sen rahana? Mietin mahdollisuutta josko löytyisi joku niin ihana jolta voin ostaa äitiyspakkauksen! :Heartred :)

Siis, eihän se, joka ottaa avustuksen rahana, voi myydä äitiyspakkausta sulle, kun ei se sitä sit saa.
Vai ymmärsinkö oikein mitä hait tolla?
 
Ideana siis olikin se, että jos joku joka on päättänyt ottaa pakkauksen rahana ottaisikin sen pakkauksen ja myisi minulle niin minä maksan sitten sen summan mitä olemme sopineet :)
 
Takaisin
Top