Äitiyspakkaus

Mulla on tänään se kelaneuvola, eli varmaan kahen viikon sisään? saan sen äitiyspakkauksen :)
 
Niin, siellä käydään vissiin läpi niitä kelajuttuja, mut muuten on normaali neuvola? :D
 
Kävin Kelan sähköisessä hakemuspalvelussa enkä löytänyt sieltä kohtaa missä olisi pyydetty raskaustodistusta äitiyspakkauksen hakamisessa.
 
Siis sun täytyy tehdä äitiysavustus -hakemus ja sit se pyytää liitteeksi sitä todistusta. :)
 
Haha, hauskaa. En kyllä halua toimistotöihin, vaikka mun koulutuksella voisin oikeasti hakea Kelaan töihin :D
 
mää en osaa kuvitella istuvani 8h toimistossa, nyt kun tosiaan oon lastentarhanopettaja. Tässäkin työssä saan han tarpeeksi tehdä tietokonehommia, ja vaikka niistä ihan tykkäänkin, niin kyllä mää huomattavasti mielummin leikin ja touuhuan lasten kanssa. :)
 
Onkos joku hoksannu miten siitä haalarista saa sen pussimalliseks? En ite oo vielä hoksannu miten se onnistuu :shy:
 
Olikohan siiinä vetoketjut niin ne piti avata kokonaan ja yhdistää päin vastoin ja sit sinne päähän jäi ne nepparit, kyl mä ainakin hoksasin heti :eek:
 
Siis mikä tos nyt on hankalaa.. :eek: en ymmärrä. Kun siis avaa sen vetoketjun auki ja sit vaan laittaa ne näin..
59c31016ad3d69aa8cf0d1540aa1f57b

Tossa on nyt siis avattu vetoketju ja laitettu takapuolelta tuo kiinni ja etupuoli on vielä auki. Lopuksi nepparit alalaidasta kiinni.
 
Mä een ees tienny et sen haalarin saa tolleen pussiks. :D hyvä et tuli kurkattua tänne ketjuun,oon taas astetta viisaampi. :)
 
Mä luin sielt et saa pussiks ja pari kertaa availin vetsarit jase jäiki sit siihen :) enkä ressannu asialla ko pussukoita on riittävästi :P noi haalarit taitaa olla pienet sit ens talvena, ja ny ne on liika isot.
 
Takaisin
Top