Äitiyspakkaus

Joo hoksasin sen äske itestää ku aloin enemmän tutkailee :hilarious: mut hyvä et en ollu ainoo, ja jotkut muutki sai apuja
 
Meillä ainakin esikoinen nyt käyttää äitiyspakkauksen haalareita ollessaan 1v4kk...et kyl ne hyvinkin voi vielä ens talvena sopia :D
 
Äp: n haalarihan on 74/80 koko eli hyvin menee ens talvena ja ehkä vähän isokin vielä :) mutta tosi kivan haalarin ootte pakkauksesta saanut. Värihän nyt on mitä on aina ollutkin, mutta malli on plussaa :)
 
No hyvä jos menee. Mää en nuista lastenvaatteiden kokoasioista tiijä mitään :) saa näjä joutuuko meneen äitin luo synnäriltä suoraan ni saa opettaa mua vähä :wink
 
Ootteko pessy sitä äitiyspakkauksen pyyhettä koneessa? Ite en ole vielä uskaltanut pestä, kun siitä pölähti sellaset nukat jo pakkauksesta otettaessa, että pelkään miten se sotkee koneen sit pesussa. :confused: Pakkohan se ois jotenkin pestä, jos sitä aikoo käyttää.
 
Mä pesin ihan normaalisti konees ja kuivausrumpuu sen jälkee mut ei meillä siit pyyhkeest kyl nukkaa lähteny itestään
 
Mää pesin myös ihan normaalisti ja ei juuri irronnut nukkaa. Tosin ei kyllä irronnut mulla ennen pesuakaan...
 
Mä pesin sen käsin. Ja kun ravistelin niin koko kylppäri oli täynnä valkoista höttöä!
 
Mä ravistin sen eka ulkona ja laitoin sen sit pesupussiin niin kuin joku kertoi täällä tehneensä. Silleen en ainakaan huomannut, että olis kauheasti nukkaa tarttunut mihinkään muuhun mitä pesin. Ei sinne pesupussiiinkaan ollut mielestäni nukkaa pahemmin kertynyt.
 
Mäki laitoin pesupussiin mut pussi oli auennu konees :) mut ei lähteny mitään nukkaa tai nöyhtää.
 
Takaisin
Top