Äitiyspakkaus vuosimallia 2021 on nyt julkaistu!

Tosi hieno pakkaus! Minusta oli kyllä selvästi enemmän tyttömäinen kuin poikamainen. Plussaa, että ei ollut niin paljon valkoista tai harmaata, kuin ennen on ollut! Beigekään ei ole ihan lemppariväri, mutta parempi ehdottomasti kuin valkoinen tai harmaa. Ja kivoja kuoseja oli muutenkin! Unipussin kuosi tosin oli ehkä omaan silmään hiukkasen tylsä. Vanuhaalarin puuttuminen myös miinus, se on molempien lasten pakkauksista ollut kovalla käytöllä.

Ite tykkään enemmän 2020 pakkauksesta ja se meille tuleekin :happy:
Keltainen, oranssi ja ruskea ei miellytä vaan harmaa ja musta on ehdottomia lemppareita. Hankin väriä sitten erikseen. Musta collegehaalari 2021 pakkauksessa on kyllä tosi kiva!

Minun makuun ei ollut nuo kuosit, joten helpotti päätöstä, että otan rahana. Ostan sitten mieluisiakiva, kun voi valita. Tykkäsin näistä ainoastaan toppahaalarista. Värit olivat liian räikeitä omaan mieltymykseen...ja osa väreistä taas liian ruskea & harmaa painotteisia Toki päätökseen vaikuttaa, että meillä vuoden 2019 pakkaus ja siitä kaikki tallessa.

Huippua lukea miten jokaisen mielipide eroaa täysin :hilarious:
Minusta liian värikästä, olisin toivonut enemmän pastellin ja harmaan neutraaleja sävyjä ja varmaan jää keltaiset ja oranssit käyttämättä, mutta pakkaus otetaan ehdottomasti joka tapauksessa :smug:

Ei täysin mun makuun, mutta mun mielestä selvästi kuitenkin unisex- pakkaus. Etuutena tuo pakkaushan on ihan huippu ja se fiilis, kun laatikon saa aukaista ❤️

Ite tykkään enemmän 2020 pakkauksesta ja se meille tuleekin :happy:
Keltainen, oranssi ja ruskea ei miellytä vaan harmaa ja musta on ehdottomia lemppareita. Hankin väriä sitten erikseen. Musta collegehaalari 2021 pakkauksessa on kyllä tosi kiva!

Täysin samaa mieltä! Onneksi sain 2020 laatikon, vaikka esikoinen syntyy 2021. Uudemmassa taas noita retrovärejä (ja itse en pukisi vauvalle mustaa) sekä uusia tuotteita, joita en valitsisi vanhojen sijaan..

Pakkaus on ihanin pitkään aikaan! Vuoden 2017 pakkaus taisi viimeksi olla omaan mieleen näin paljon :) Uudet tuotteet ovat kivoja, ruokalappua tarvitaan meillä aina ruokapöydässä ja collegeasukin on suloinen. Eniten pidän makuupussista, mitkä värit!:love7 Kyllä tällä kertaa ottaisin avustuksen pakkauksen muodossa, jos meille tulisi kolmas lapsi..:shy:

En tykkää ollenkaan. Rumin ja mauttomin moneen vuoteen. Olen aika pettynyt, kun viime vuotinen oli samaa sarjaa, ei tosin ihan näin paha. Perinteen mukaan joka toinen vuosi ollut ihana ja joka toinen vuosi kamala. Joten nyt odottelin vuorostaan ihanan raikasta ja värikästä, mutta tulikin väritön ja mitäänsanomaton. Yksi kiva oranssikuvioinen body siellä pisti silmään. Tänä vuonna jopa makuupussi oli hirveä.

Onhan tää ihan kiva paketti. Laatikko on jo hyvä. Makuupussi ja harsot erottuu sekä vihreä kauluri. Ottaisin varmaan paketin ja jos sais tytön, täydentäisin vaaleanpunaisilla jutuilla. Vähän vierastan mustia juttuja vauvalla, varsinkin tytöllä, mutta saahan sitä yhdistettyä muihin väreihin. :happy:

Esikoisesta otin paketin, toisesta en, kun oli vielä paketti sisältöineen itellä. Nyt olen aika tehokkaasti kierrättänyt, joten paketti olis taas hyvä ja helppo aloitus. :dummy:

Minä en ole keltaisen ja oranssin paras fani, mutta ne on ok. Kokonaisuutena minusta ihan kiva paketti. Tykkään makuupussista.

Jos saatte tyttöjä, keksin idean: mustaan nallehaalariin voi ommella korvien väliin oikein ison, vaaleanpunaisen rusetin. :)

Mielestäni tuo musta haalari on turhan synkkä vauvalle. En mielelläni pukisi ihan pientä mustaan ainakaan noin kokonaan. Varmaan sitä kuitenkin olisin käyttänyt, jos olisi sattunut olemaan esikoisen paketissa sellainen.

Tulihan tuo vertailtua, mut miellytti näin esikoista odottavaa enemmän tuo 2020 pakkaus.
Et het ku saa todistuksen ni hakemus sisään, jos viel huhtikuun alkupuolella ois mahkut saada 2020 pakkaus.

Ihana ja toivottavasti tämä saadaan :smiley-angelic001
Tämän pakkauksen myötä sain miehenkin antamaan pienelle luvan tulla, eli taisi miellyttää miestäkin :grin
Siihen asti oli järkipuoli voitolla miehen mielessä.

Takaisin