Äitiyspakkaus vuosimallia 2021 on nyt julkaistu!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Odotettu vuoden 2021 äitiyspakkaus on nyt julkaistu! Pakkauksessa on 50 toinen toistaan ihanampaa tuotetta ja muutama uusi tuotekin. Makuupussi on valittu Kelan äänestyksen perusteella kolmesta vaihtoehdosta.:)

Lue lisää uunituoreesta äitiyspakkauksesta täältä!:)

Miellyttääkö pakkaus, onko värimaailma mieleesi? Entä mitä pidät uusista tuotteista? Mitkä ovat sinusta ihanimmat tuotteet ja mitkä eivät niinkään miellytä? Ottaisitko tämän pakkauksen äitiysavustuksena, jos se olisi sinulle ajankohtaista?

En voi ymmärtää, että vanuhaalari puuttuu. Kaikilla neljällä mun vauvalla olen sitä käyttänyt.
Muuten kyllä tykkäsin!:Heartred Pitääköhän ottaa taas paketti, vaikka 2019 paketti kokonaisuudessaan täällä jo odottaisi.:joyful:

Kaunis pakkaus, olen vitkutellut päätöstä koska vuoden 2020 pakkaus ei miellyttänyt yhtään, mutta tämän haluaisin...ei taida vaan ehtiä vaihtua kun reilun viikon päästä on pakko laittaa hakemus menemään joko pakkauksesta tai rahasta

Tämä onkin yllättävän kiva! Ja minusta sisältö saisi muuttua enemmän vuodesta toiseen, koska eipä nuo paketin tuotteet mene yhdellä lapsella miksikään, ja ne ovat yleensä seuraavana vuonna kirppiksillä uudenveroisina pilkkahintaan. Meillekin vanuhaalareita on tullut kavereilta lahjoituksina 5 kpl and sitten vielä esikoisen paketista 1, joten edellisvuosien pakettien tuotteista ei ole pulaa markkinoilla.

Muokattu viimeksi:
Kaunis pakkaus, olen vitkutellut päätöstä koska vuoden 2020 pakkaus ei miellyttänyt yhtään, mutta tämän haluaisin...ei taida vaan ehtiä vaihtua kun reilun viikon päästä on pakko laittaa hakemus menemään joko pakkauksesta tai rahasta
Kannattaa ottaa paketti ja sitten kun uusi paketti on jaossa, vaihtaa päikseen jonkun sellaisen kanssa, joka ehdottomasti haluaa edellisen paketin uuden sijaan.

Onpas kiva! Mä luultavasti saan tämän kun la on vasta syyskuussa mutta kelpaa 2020, tässä vaan niin kauniin neutraalit värit jotka pisti silmään. Todella upea!

Oi, kivaa! Vanuhaalaria jäin minäkin kaipaamaan, mutta niitä löytyy kyllä kirppareilta. Makuupussin kuosi ei oo niin ihana kuin edellisvuosien, luulenpa että aion käyttää vauvallani esikoisen v. 2017 makuupussia. Meille tulee siis tämä pakkaus ja se oli päätetty jo ennen tätä sisällönjulkaisua :)
Harsot on ihania ja toi collegehaalari! :Heartpink

Ainoa, minkä olisin halunnut, oli tuo makuupussi. Muuten tuo paketti muistuttaa pitkälti aiempaa ja tyytyväisenä totean, että hyvä kun olen ostanut muualta jo omaan silmään sopivat vaatteet alkutaipaleelle :happy:

Hmm... Minusta aika poikamainen. Eli poikavauvalle ottaisin, mutta tyttövauvalle en.
Tässä oli kivaa ulkohaalari, makuupussi, pussilakana, jumpsuit. Bodyissa kivoja kuoseja.

Mielestäni söpö sisältö. Sopivan neutraaleja kuoseja ja menee molemmille, niin tytölle kuin pojallekin. Beigeä en olisi itse ehkä valinnut niin paljon, en hirveästi välitä siitä väristä muutenkaan, mutta tuo yhdistelmäjuttu näytti toimivalta. Joten, otetaan pakkaus ja katsotaan päätyykö muksu nukkuunkin ensimmäiset hetket äitiyspakkauksen laatikossa.

Itse en tuosta makuupussin kuosista piitannut ja harmittaa kun viltti jäi pois. En olisi myöskään tarvinnut kahta ruokalappua. Muuten kyllä kivempi kuin edellisvuoden laatikko! Harmaasta väristä kun en välitä ollenkaan. :)

Ja ihanaa kun on kuvioituja harsoja!

Jos olisi tämä pakkaus tulossa olisi kyllä ollut vaikeampi valita raha (mikä valittiin vauvalle). Sen verran hieno. :) Makuupussi ja eläinkuosiset vaatteet on mielestäni hienoimpia. Plussaa myös kuvioillisista harsoista.

Mun mielestä on aivan törkeän hieno! Tykkäsin kaikesta! Toisaalta niin oon tykännyt vanhoistakin paketeista, on niin hieno saada tommonen paketti ilmaseks avustuksena!! :love017

Mielestäni monet vaatteista sopivat ennemmin poikalapselle. Makuupussi on ihana! Otamme kuitenkin edun rahana. Rahalla saa käytettyjä vaatteita ja vauvan tarvikkeita suuren määrän. Hienoa että meillä suomalaisilla on mahdollisuus näin huikeaan etuun!

Takaisin