Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menee kyllä ihan äärettömän pitkälle!!Mua kiinnostaisi hirveästi nähdä vuoden 2025 pakkaus! Kestää kovin pitkälle vuoteen ennen kuin se julkaistaanMe otettiin viimeksi pakkaus, tai oikeammin ostettiin, kun en ulkosuomalaisena ole oikeutettu mihinkään avustukseen enää. Tälläkin kertaa aion luultavasti ostaa sen joltakulta avuliaalta joka haluaisi mieluummin avustuksen kuin pakkauksen, jos siis löydän sellaista apuria
![]()
Mä olen miettinyt ihan samaa! Terveisin toinen ulkosuomalainenMua kiinnostaisi hirveästi nähdä vuoden 2025 pakkaus! Kestää kovin pitkälle vuoteen ennen kuin se julkaistaanMe otettiin viimeksi pakkaus, tai oikeammin ostettiin, kun en ulkosuomalaisena ole oikeutettu mihinkään avustukseen enää. Tälläkin kertaa aion luultavasti ostaa sen joltakulta avuliaalta joka haluaisi mieluummin avustuksen kuin pakkauksen, jos siis löydän sellaista apuria
![]()
Mä olen kuullut et pakkaus on pienentynyt koska ihmiset vaativat vastuullisuutta ja se maksaa niin samalla rahalla saa vähemmän. En tiedä toki onko toi vastuullisuus vaade totta.Pakkaus on pienentynyt 2018 vuodesta oliko 25 tuotteella ja jos oikein ymmärsin niin saattaa vielä siitäkin pienentyä tälle vuodelle. Mä uskon että etenkin käytettynä niin saa kyllä helposti ostettua samaan määrän tavaraa, tai jopa enemmän!![]()
Makuupussin ja viltin haluaisin, muuten en pakkausta haluaisi![]()
Meilläkin on 3kpl aiemmilta mut haluaisin just tuon pakkauksen pussin ja viltinKirpparilta löytää hyvin vanhoja makuupusseja ja Torista! Olen ostanut useamman! :)