Äitiyspakkaus sai uuden ilmeen!

Oi, tuo on kyllä tosi kivan näköinen! Toivottavasti sisältökin on sitten yhtä pirteä! =) Näyttää olevan viime vuosien aikana mennyt aika harmaaksi ja värittömäksi sekin suurimmalta osalta!

Täytyy kyllä sanoa, etten minäkään tuosta innostunut, mutta näyttäisi onneksi siltä, että saan vuoden 2011 äitiyspakkauksen :)

Vieras kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, etten minäkään tuosta innostunut, mutta näyttäisi onneksi siltä, että saan vuoden 2011 äitiyspakkauksen :)

Tosi kivalta näytti tuo uus ilme äitiyspakkauksesta mutta ainakin minä sain vielä "vanhan" äitiyspakkauksen . Kivalta nekin vaatteet näyttivät jotkut näytti vaan kovin isokokosilta että menee varmaan pitkään. Odotan esikoista ,laskettu aika on marraskuun 2012

Heippis!

Itse olisin tykännyt enemmän tuosta uudesta pakkauksesta, on värikkäämpi kuin vanha, mutta sain vanhan.Olin ihan tyytyväinen, vanhakin pakkaus ihan nätti, mutta kun tarkemmin saamaani pakkausta tutkin niin huomasin että ei ollutkaan kokonaan vanha pakkaus , muutamia tuotteita oli uudesta pakkauksesta. Olin ihan ällikällä lyöty että voi yleensäkään tulla tämmöinen "jämä-sekoitus-pakkaus"!
Nurisin Reimalle, tuloksetta. Kela kieltää kuulema vaihtamaan pakkausta koska oli avattu. En nurissut ainoastaan sekametelipakkauksen takia vaan senkin takia että sisälsi 6 reklamoitavaa tuotetta, jotka lähetin takaisin ja sain uudet tilalle joissa edelleenkin 2 reklamoitavaa tuotetta jotka taas lähetin takaisin. Nyt odotan mielenkiinnolla reimalta taas reklamaatiokorvaavia ja kelalta palautteeseen vastausta. Kyllä jäi niin kakan maku suuhun tällaisesta toiminnasta.
Surkuhupaisaa toimintaa :)

Toivottavasti muilla sujunut paremmin :)

Takaisin