Äitiyspakkaus sai uuden ilmeen!

Must on kiva et sitä uudistettii... Tuo vähä värii elämää ennen ku pikkunen tulee.. Ite saan viel sen vanhan ja haen sen tänää... Pääsee kattoo ja tutkii mitä siel on.. :)

Munkin mielestä tuo näyttää oikein kivalta! Se ainakin 09 pakkaus haikaroineen oli mun mielestä jotenkin ällö... meillä vielä tallessa -84 ja -85 pakkaukset, eikä nekään siinä harmaudessaan kovin mieltäylentäviä olleet. Eli hyvä noin, kun pakkauskin uudistuu! Tosin harmi niille, jotka niitä reunaverhoiluita ovat työkseen tehneet ;)
(Vaikka jos vauvaani oisin laatikossa nukuttanut, niin todennäköisesti sen reunaverhoilun siihen joka tapauksessa laittaisin, oli pakkaus sitten kuinka visuaalisestiupea ulkokuoreltaan tahansa!)

Hieno! Ja erityisen hyvä on tuo "sänkylaatikon" kylkeen lisättävä teksti "vauva", niin pahemmassakin pöpperössä oleva tuore äiti muistaa että mikäs se täällä olikaan tai mitäs tänne kuuluikaan laittaa :D :D :D

On kyllä munkin mielestä tosi kiva uudistus. Tässähän pitää tehdä ilmeisesti vielä yksi lapsi, että saa tuollaisen laatikon ;)

Tais olla tuo -10 vuoden pakkaus ihan vaan vaaleanharmaa ja Kela-teksti siinä päällä. Ei kuvan kuvaa...

Ihana on tuo uusi pakkaus ulkoasultaan! Mä haluun vauvan! No joo, en nyt sentään pelkän paketin takia ;) 2010 pakkaus oli ihan tyhmän näköinen, pelkkä pahvilaatikko, jossa luki KELA :(

... oooh! Mä olen nyt tylsä, kun en liity ylistäjien joukkoon, mutta tuohan on aivan KAMALA BOXI!

Onneksi makuja on monenlaisia! .... Mulle kelpais mainiosti vähemmän radikaalit paketit! Isommalle lapselle tuo uusi olis kiva puuhapakkaus! Mutta pienelle vauvalle sais minun mielestä olla jotakin "hempeää"....

Vaikeahan se on tietysti kaikkien makuja miellyttää ja tuohan on vain laatikko! Ehkäpä se löytääkin lopulta tiensä vaikka lelulaatikoksi! Siihen ihan kiva!

Jännittävää on odottaa, mihin tyyliin kääntyy itse pakkauksen sisältö, eli se vaatteen parsi!

Mun mielestä ihan mukavan näköinen muistolaatikoksi, sinne voisi sitten ne tärkeimmät säästettävät pikkuvaatteet sun muut kerätä.  Ihan hauska uudistus sinällään.

Ei mulla kyllä valittamista noista vähemmän koristeellisista äp-laatikoistakaan ole.  Meidän mukulat ovat ensialkuun laatikossa nukkuneet kumpainenkin ilman reunalakanoita jopa.  Ihan hyvin tommonen koruttomampikin laatikko on siihen käynyt :)

On toi kyllä ihan kiva uudistus, nimenomaan nyt toi sopii niin täydellisesti just muistolaatikoksi :)
Mutta enpä nyt mitään kauheeta traumoja oo saanu tosta vähän ankeemmasta boxista :D Ei nyt kuitenkaan hirveetä tunnesidettä siihen lootaan oo luotu :) Ja toimi se hienosti tytön sänkynä kun vähän iten pehmusti ja koristi :)

on kyl nii hieno, paljo mieluummin oisin ottanu sen ku sen vahnan ku se nyt on nii tylsä... varsinki jos vuva nukkuu siinä laatikossa nii paljo nätimpi ja kivempi laittaa lapsi nukkumaan siihe... :) meillä ei poika nukkunu laatikossa mutta serkun tyttö nukku laatikossa ku ei millää suostunu nukkuu pinniksessä ni ne laitto sen laatikon pinniksee ja sittenpähä nukku :)

Uusi laatikko olisi tosiaan kivampi kuin tämän vuoden valkoinen kela-teksteillä. Mutta toisaalta eipä sitä tarvitse pitkään missään esillä pitää.
Musta kyllä sitä äitiyspakkauksen sisältöä voisi vähän uudestaan miettiä, ettei esimerkiksi talvihaalari olisi kaikille saman kokoinen. Nykyistä haalaria ei saa edes pussiksi, että siihen voisi laitta vastasyntyneen. Meillä haalari tulee olemaan sopiva todennäköisesti elokuussa eli keskellä kesää. Aika turha siis, vaikka ajattelisi että lapsiperheelle tulee siitä juuri tärkeää säästöä, kun saa yhteiskunnalta vähän tukea lapsen vaatehankintoihin, eikä tarvitse itse hommata ensimmäistä talvihaalari. Minusta olisi hyvä, että sen haalarin koon saisi itse valita lapsen syntymäajan perusteella.

Munki mielest uus laatikko on tosi hieno, mut mulle on kans tulossa se vanha vielä. Mut en malttais kyl sitäkää millää odottaa... ku just vast vein  hakemuksen, ni joudun ootteleen melkei kuukauden vielä pakettia...

Mun mielestä mukavaa, että noita aina sillointällöin uudistellaan. Kelan sivuillahan oli kaikki ne tohon kilpailuun osallistuneet ehdotelmat, ite olisin mieluiten ottanut sen tuohivasun näköisen paketin <3

Ihana uusi ulkomuoto! Tosiaan, jos vielä joskus tulevaisuudessa saisi valita edes parista koosta talvihaalarin, niin se hyödyttäisi useampia.

Minäkin mieluummin ottaisin tuon uusikuosisen pakkauksen, kuin sen missä lukee vain 'KELA'. Ei tuo uusi ilmekään pahemmin silmiäni hivele, mutta voittaa ehdottomasti tuon Kela-tekstin 10-0. Noh, en valita, äitiyspakkauksessa on kuitenkin niin paljon kaikkea tarpeellista tavaraa, täytyy vaikka jotenkin itse koristella sitä Kela-laatikkoa, kun se saapuu. :D

Tosiaan, niinku monet on jo sanoneet, on tää "ei-uudistettu".. Se on todella tylsä. Itse haluaisin saada sen uudistetun paketin kun se on kiva, mutta kyllä se sisältö se tärkee on :D

Kyllä kelpaisi :) itse sain vaan vitivalkoisen laatikon, jossa ei ollut kuviointeja... Teki mieli itse alkaa askartelemaan siihen jotain, mutta ei se aika aina riitä. Ja uskompa etten tarvitse tätä laatikkoa, koska vauvalle on tulossa pinnasänky. Niille vanhemmillehan tällainen värikäs laatikko on IHANA, joilla ei välttämättä ole varaa saada heti alkuun vauvalle oikeata sänkyä :)

Kivalta näyttää laatikko.. :) Täytyy tilata sellainen.. Mutta mutta, mistäköhän sais tietoa missä vaiheessa syksyä vaihtuu tuon näköiseksi tai että minkänäköisiä vaatteita siellä on sisällä..? Hmm..

Takaisin