Äitiyspakkaus 2022 ♡

Rakastin pakkausta! Kaikki tosi ihania, en ehkä ostaisi ihan joka juttua itse, mutta tosi kiitollinen silti paketin sisällöstä. Ihan muumi fani joten haalari tosi mieleen. Viime vuoden makuupussi oli enemmän omaan makuun, mutta ei ole huono tämäkään. Koitin laskea oliko edellisen vuoden pakkauksessa enemmän vaatteita? Laskettu aika toukokuussa joten tod. näk. saan 2019 paketin?

Rakastin pakkausta! Kaikki tosi ihania, en ehkä ostaisi ihan joka juttua itse, mutta tosi kiitollinen silti paketin sisällöstä. Ihan muumi fani joten haalari tosi mieleen. Viime vuoden makuupussi oli enemmän omaan makuun, mutta ei ole huono tämäkään. Koitin laskea oliko edellisen vuoden pakkauksessa enemmän vaatteita? Laskettu aika toukokuussa joten tod. näk. saan 2019 paketin?

On vissiin vähemmän, mutta laatu on parantunut.
Tarkoitat siis että saisit -21 paketin :) luultavasti saat -22, koska tammi-helmikuussa on jaettu -21 loppuun näillä näkymin. Itsellä myös la toukokuussa (alussa), ja toivon että saan uusimman. Eli täytynee venyttää hakemista mahd myöhäiseen..

On vissiin vähemmän, mutta laatu on parantunut.
Tarkoitat siis että saisit -21 paketin :) luultavasti saat -22, koska tammi-helmikuussa on jaettu -21 loppuun näillä näkymin. Itsellä myös la toukokuussa (alussa), ja toivon että saan uusimman. Eli täytynee venyttää hakemista mahd myöhäiseen..

Joo tosiaan 2021 pakettia tarkoitin, mistähän keksin tuon 2019.. Mutta onpa jännää, saa nähdä kummat tulee! Mulla toukokuun 23 laskettu aika.

Taas ihan liian musta-harmaa, vaikka kuosit muuten suht kivat. ( mikä siinä on, ettei kirkkaita värejä saa ikinä) Kokemuksesta voin sanoa, että valkoinen makuupussi / viltti ei todellakaan ole hyvä idea.

Meidän 2020 keväällä syntyneen pakkauksessa oli varsinainen ”älynväläys” eli valkoiset rukkaset ja töppöset, joita en käyttänyt kertaakaan. En nyt huomannut katsoa mikä värisee ne nyt olivat.

Tosi iso ero meidän edellliseen pakkaukseen (2019) jossa oli värejä vaikka muille jakaa. Samaa mieltä monen kanssa, että aika synkkä värimaailma on. Muumihaalarista tykkään. En ole vielä päättänyt otanko pakkausta kakkoselle, mikäli sinne asti päästään.

Mitähän ihanaa tuossa pakkauksessa muka on?? Onko sen suunnitellut joku saatananpalvoja vai mikä idea on värimaailmassa?? Minä en ainakaan pue vastasyntyneelle vauvalleni mustia potkuhousuja ja haalareita kun en niin ankeisiin väreihin pukeudu itsekään.
Kas kun ei ollut päällimmäisenä hirttoköyttä!

Mä tykkäsin mustistakin vaatteista, sillä ne on täydellinen yhdistelmä jonkun värillisen ja kuosikkaan vaatteen pariksi. Ei sitä vauvaa ole pakko päästä varpaisiin pelkkään mustaan vaatettaa, tai valkoiseen, tai koko sateenkaaren kirjavaan, jossa on kuosina yksisarvisilla koiranpentu sylissä ratsastavia mikkihiiriä ❤️

Tän 2022 pakkauksen "juustonaksubody" oli muuten kankaaltaan sellainen, että valkoinen osa imaisi väriä muista pyykeistä, ja muuttui aavistuksen harmahtavaksi. Myös juustonaksut haalenivat jossain pesujen saatossa. On ne keltaiset edelleen, mutta taittaa aavistuksen vihertävään. Oranssihtava ribbibody on ollut meidän lemppareita noista bodyista 😊 ja pandapöksyt!

Päädyttiin kuitenkin ottamaan pakkaus, kun niin moni vauvanvaate lähti kiertoon ennen tämän vauvan syntymää. Koska itse ostamani vaatteet ovat värikkäitä, ei tuo synkkyys ole lopulta haittanut yhtään. Pandahousujen kanssa toimii hyvin vaikka kokopinkki body. Yhdistelyn kannattaja täälläkin. :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin