Äitiyspakkaus 2018

Aiotaan valita tuo äitiyspakkaus :)
Vaikuttaa kivalta taas ja tykkään että monissa vaatteissa on vaaleet neutraalit sävyt niin käy kummalle vain:)
Tuon makuupussin väristä en kauheesti pidä mut ok sekin :D
 
Mun mielestä ihan kiva ja harkitsen pakkauksen ottamista. Edellinen pakkaus on vuodelta 2013 joten ihan kiva olisi saada uus! :) Tosin ehkä enemmin ottaisin pojalle tuon kuin tytölle..

Hesarissa oli juttua tänään tuosta lautasesta joka korvataan kuumemittarilla!

Voit lukea täältä: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005646262.html
 
Riippuu kyllä aivan täysin lapsen sukupuolesta, et otetaanko vai ei.. Pakkaus on perustavaraa, ihan ok, mut enemmän poikamainen ja koska meillä on ennestään kaapit täynnä vaaleanpunaista niin pojalle otettais ehdottomasti paketti, tytön kohdalla todennäköisesti rahana..

Silti se pakkauksen saaminen ajatuksena aina houkuttaa, se vaan on niin ihana hakea postista ja hypistellä niitä kaikkia tavaroita :)

Ja lisäyksena vielä että toi paketti itessään on aivan ihana uudella kuosillaan!
 
Meillä jo ennestään kolme lasta joista vain esikoiselle on pakkaus otettu. Mutta nyt olen tuota uutta miettinyt että haluisin sen. Miehen kanssa ei olla asiasta keskusteltu, sille kun on ihan sama otanko paketin vai rahan. Etenkin jos poika tulee niin sitten tuo uusi olisi täydellinen, kyllä siitä tytöllekin jotain käyttäisi.
 
Ensimmäinen lapsi kyseessä niin todellakin aiotaan ottaa äitiyspakkaus :) Kivalta näyttää ja tosiaan hyvä, että paljon neutraaleja sävyjä, jotka sopii kummalle vaan. Itse olisin kaivannut kuitenkin vähän enemmän myös kirkkaampia värejä :oops:
 
Esikoista odotellaan, joten äitiyspakkaus varmastikin valitaan. Kivalta näyttää uusittu pakkaus. Ja leggarit tervetullut lisäys valikoimaan. Suomi 100 huopatöppöset on hurjan suloiset, ei ehkä kovin käytännölliset, mutta ainakin saa suloisen muiston :happy:
 
Me ei olla otettu kuin esikoiselle. Mutta tämä uusi pakkaus on kyllä makuupussia lukuunottamatta kivan näköinen. Eli harkitsen kyllä. Toki sillä rahalla ostaa vaikka mitä, kun voi olla että vaatteita myös saa. Ja tyttö jos tulee niin löytyykin jotain.
 
Aiotaan ottaa pakkaus. Oon ottanut molemmille lapsille ja haluan myös kolmannelle. Säästän jokaisen pakkauksen makuupussin lapsille. :)
 
Olihan tuossa vaikka ja mitä. Varmasti otetaan pakkaus. En pidä värejä mitenkään poikamaisena, tosin mun mielestä lähes kaikki värit sopii ihan yhtä hyvin molemmille sukupuolille. Ainoastaan vaaleanpunaista ja vaaleansinistä pidän jotenkin niin vahvasti tytöille tai pojille leimautuneina väreinä, etten ehkä poikaa pukisi (ainakaan ihan kokonaan:p) vaaleanpunaiseen ja tyttöä vaaleansiniseen.
 
Aiotaan ottaa pakkaus, haluan laittaa jemmaan muutamia käytetyimpiä pakkauksen vaatteita, niinkuin esikollekin olen tehnyt!! :)
Niitä on varmasti hauska sitten 20-vuoden päästä fiilistellä. Oma äitinikin oli jemmaillut jotain käyttämiäni vaatteita/tavaroita, niin ihan mahtavaa ollut nyt esikolla käyttää niitä!!
 
Aikomus olisi ottaa pakkaus, esikoiselle sain vuoden 2015 pakkauksen, vaikka syntyi toukokuussa 2016, enkä pitänyt niistä kuoseista yhtään. Tämä näyttää jo nykyaikaisemmalta. :)
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä mäkin koen, että arvokkaampi tuo pakkaus on kuin se rahasumma. Vaikka ei tuo kyllä omaa silmää miellytä juuri ollenkaan. Värit puuttuu melkein kokonaan ja mä tykkään pukea lapseni värikkäästi :)
 
Esikoiselle otettiin ja mietin jo että ottais myös tälle pikkukakkoselle kunhan selviää sukupuoli ja ollaan tarpeeksi pitkällä. Vielä voi kyllä mielipide muuttua
 
Uskoisin että otetaan pakkaus. Kaikilla muillakin neljällä meidän perheen lapsella on pakkaus tallella, joten kaiketi tämä perän pitäjäkin sen tarvitsee.
Ihan kivat vaatteet on tässä pakkauksessa, aika poikamainen kyllä munkin makuuni. Mut hyvin noita voi yhdistellä sitten ostovaatteisiin, niin saa oman näköistä. Mä tykkään kyllä makuupussin kuosista, ja jumpsuitti on kiva myös :).
 
Me otetaan pakkaus. Mä tykkäsin kyllä sen värimaailmasta. Vielä pitää aika pitkään odottaa ennen kuin sen saa tilata.
 
Me otetaan kyllä pakkaus, itse tykkään, vaikka onkin ehkä vähän poikamainen, mutta en niinkään välitä värikkäistä vaatteista joten aivan varmasti menisi käyttöön myös tytöllä :grin
 
Minä ajattelin ensin, että pakkaus on vähän tylsä, mutta sitten oivalsin, että värimaailma on helposti yhdistettävissä omiin lempparisävyihin, oli ne sitten mitä tahansa. Eli tykkäsin kyllä pakkauksesta ja aion ehdottomasti ottaa sen esikoiselleni.
 
Takaisin
Top